The news is by your side.

Advertisement

وائس چانسلر اردو یونیورسٹی سے بد تمیزی، ایچ ای سی نے اجلاس طلب کر لیا

اسلام آباد: اردو یونی ورسٹی کے وائس چانسلر ڈاکٹر الطاف حسین سے بد تمیزی کے معاملے کی گونج ہائیر ایجوکیشن کمیشن میں بھی سنی گئی، ایچ ای سی نے اس سلسلے میں اعلیٰ سطح کا اجلاس طلب کر لیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق گزشتہ روز کراچی میں جامعہ اردو کے وائس چانسلر پر ایک طلبہ تنظیم کے کارکنوں نے تشدد کیا تھا اور ان کی گاڑی کو بھی نقصان پہنچایا، ایچ ای سی نے واقعے کا نوٹس لیتے ہوئے اجلاس بلا لیا۔

یہ اجلاس 21 اکتوبر کو سہ پہر ڈھائی بجے ہائیر ایجوکیشن کمیشن میں ہوگا، اجلاس میں جامعات کے سربراہان کی سیکیورٹی کا معاملہ زیر غور آئے گا، اس بات پر مشاورت ہوگی کہ جامعات کے سربراہان کی سیکیورٹی کیسے بڑھائی جائے۔

اجلاس میں طلبہ کو شرپسند عناصر سے محفوظ رکھنے کے لیے بھی غور کیا جائے گا، جب کہ جامعات میں فنڈنگ کا معاملہ بھی زیر غور آئے گا۔

یہ بھی پڑھیں:  جامعہ اردو : طلبہ تنظیم کے کارکنان کا وائس چانسلر پر تشدد

اس اجلاس میں راولپنڈی اور اسلام آباد کی جامعات کے وائس چانسلرز ذاتی حیثیت میں پیش ہوں گے، جب کہ ملک بھر کی جامعات کے دیگر وائس چانسلرز بذریعہ ویڈیو لنک شریک ہوں گے۔

یاد رہے وفاقی اردو یونیورسٹی کے وائس چانسلر کے ساتھ بدتمیزی کا یہ افسوس ناک واقعہ گزشتہ روز کراچی میں پیش آیا تھا، طلبہ تنظیم کے کارکنوں نے ڈاکٹر الطاف حسین کو گاڑی سے اتار کر گھیسٹا، اور ان پر تشدد کیا۔

جامعہ اردو کے اساتذہ نے وائس چانسلر پر ہونے والے تشدد کی شدید الفاظ میں مذمت کی اور تمام کیمپسز میں ہونے والی کلاسز کے بائیکاٹ کا اعلان کیا۔ انجمن اساتذہ نے پولیس کا رویہ بھی غیر ذمہ دارانہ قرار دیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں