The news is by your side.

دبئی پولیس نے ملزمان کو طیارے سے دھر لیا

دبئی: متحدہ عرب امارات کی ریاست دبئی کی پولیس نے دکان کی کھڑکی سے زیورات چوری کرنے پر دو غیر ملکیوں کو گرفتار کرلیا۔

دبئی پولیس نے چوری کی اطلاع ملنے کے صرف 12 گھنٹے کے اندر دبئی کے ایک اسٹور سے مہنگے زیورات چوری کرنے والے دو یورپی شہریوں کو گرفتار کرلیا۔

یہ گرفتاری دبئی پولیس کے کمانڈ اینڈ کنٹرول سینٹر کو ایک ہنگامی کال موصول ہونے کے بعد کی گئی جس میں دکان کی ڈسپلے ونڈو سے زیورات کی چوری کی اطلاع دی گئی۔

پولیس کی ٹیم کو فوری طور پر جائے وقوعہ پر روانہ کر دیا گیا جس کے بعد پولیس اہلکاروں نے دکان کے مالک سے بات کی جس نے چوری کی تصدیق کی۔

اس کے بعد دبئی پولیس نے سی سی ٹی وی فوٹیج کا جائزہ لیا جس میں انکشاف کیا گیا کہ ملزمان نے جرم کا ارتکاب کیا ان کے چہرے کے ماسک، چشمے اور فلیٹ ٹوپیوں کے پیچھے چھپے ہوئے تھے۔

مکمل تفتیش سے یہ بات سامنے آئی کہ ملزمان ایک زیر تعمیر عمارت میں داخل ہوئے اور جرم کرنے سے پہلے بھیس بدل کر فرار ہو گئے اور انہوں نے زیورات چرانے کے لیے دکان کی ڈسپلے ونڈو کو توڑنے کے لیے کچھ آلات کا استعمال کیا۔

دبئی پولیس کی تحقیقات میں یہ بھی انکشاف ہوا ہے کہ جرم کے ارتکاب کے بعد، مشتبہ افراد اپنا لباس تبدیل کرنے کے لیے زیر تعمیر عمارت میں داخل ہوئے اور اپنے جوتے اور سامان کو بھیس بدل کر تعمیراتی فضلے کے لیے ایک لینڈ فل میں پھینک کر واپس ہوٹل پہنچے۔

ملزمان کے ہوٹل کے کمرے کی تلاشی پر دبئی پولیس نے ایک پھٹا ہوا کاغذ برآمد کیا جس میں جرائم کی سازش کی تفصیل تھی۔ اس کے بعد انہوں نے ان مشتبہ افراد کا تعاقب کیا جو ملک سے فرار ہونے کی کوشش میں ہوائی جہاز میں سوار ہوئے تھے۔

دبئی پولیس نے ملزمان کو گرفتار کر کے ان کے ایک سامان سے مسروقہ زیورات برآمد کر لیے اور جرم میں استعمال ہونے والے اوزار بھی قبضے میں لے لیے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں