site
stats
امریکا

باتھ روم کی صفائی کے دوران پانچ فٹ لمبا سانپ، ویڈیو وائرل

ٹیکساس: امریکی ریاست میں باتھ روم کی صفائی کے دوران کموڈ سے پانچ فٹ لمبا خطرناک سانپ برآمد ہوا جسے دیکھ کر گھر والے خود بھی خوفزدہ ہوگئے۔

سانپ کو دیکھ کر ہر شخص خوف زدہ ہوجاتا ہے اگر کبھی آپ گھر میں داخل ہوں اور اندر بڑا زیریلا سانپ نظر آجائے تو آپ کی کیفیت کیا ہوگی؟ اسی طرح کی صورتحال کا سامنا امریکی ریاست ٹیکساس کے ایک گھر میں پیش آیا جہاں ولیم نامی شخص روزانہ کی طرح باتھ روم کی صفائی کررہا تھا کہ اسی دوران اُس کی نظر فلیش (کموڈ) پر پڑی تو اُس میں سانپ موجود تھا۔

یہ دیکھیں: عوامی ٹرین میں سانپ، نوجوان کی بہادری نے سب کو حیران کردیا، ویڈیو وائرل

یہ بھی دیکھیں: کمرے سے خطرناک زہریلا سانپ برآمد

مالک نے فوری طور سانپ پکڑنے والے کو اس تمام تر صورتحال کی اطلاع دی ، ٹریڈک نامی شخص جیسے  ہی گھر میں آیا اُس نے سانپ پکڑنے کی کوشش کی اور مسلسل پانچ منٹ کی جدوجہد کے بعد اُسے کامیابی ملی۔

ٹریڈک کی اس تمام تر کارروائی کی ویڈیو اہل خانہ نے بنا کر یوٹیوب پر شیئر کی جو دیکھتے ہی دیکھتے وائرل ہوگئی، سانپ جب پھندے میں پھنسا اور باہر نکالا گیا تو اُس کی لمبائی پانچ فٹ تھی اور  یہ زہریلا سانپ تھا۔

ویڈیو دیکھیں


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top