’’شیطان کی عبادت‘‘ کے دوران خاتون کو قربان کرنے کی ویڈیومنظرِعام پرآگئی -
The news is by your side.

Advertisement

’’شیطان کی عبادت‘‘ کے دوران خاتون کو قربان کرنے کی ویڈیومنظرِعام پرآگئی

جنیوا : معروف سائینس لیب میں موجود لان میں رات گئے شیطان کی عبادت کے لیے موجود لوگوں کی شیطانی رسم ادا کرنے کی ویڈیو منظر عام پر آگئی ہے۔

آدھی رات کا پہر اور چار سُو اندھیرے میں سیاہ لباس زیب تن کیے کچھ افراد ایک ریسرچ لیب کے سبزہ زار میں کسی تحقیق کے لیے نہیں بلکہ شیطان کی عبادت کے لیے یکجا ہوتے ہیں۔

human-post-3

کسی فلمی منظر کی طرح یہ تمام افراد ایک خاص ترتیب کے ساتھ شیطان کے بت کے گرد باادب کھڑے ہوجا تے ہیں اور پھر اُن میں سے ایک خاتون شیطانی مجسمے کے سامنے کھڑی ہو جاتی ہیں جن کا جبہ اُتار کر شیطان کی مورت کے آگے لیٹا دیا جاتا ہے اور پھر اُنہی کا ایک ساتھی کچھ مخصوص کلمات کا تکرار کرتے ہوئے خاتون کو شیطان کی بلی چڑھانے کے لیے وار کرتا ہے۔

human-post-1
اس عجیب وغریب عبادت کی ویڈیو قریبی رہائشی عماری کی کھڑکی سے بنائی جاتی ہے جیسے ہی شیطان کی پجاری خاتون کو بلی چڑھانے کے لیے وار کیا جاتا ہے ویڈیو منقطع ہوجاتی ہے۔

تا ہم اس ویڈیو کو دیکھنے والے الگ الگ نقطعہ نگاہ رکھتے ہیں اور ہر کوئی اسے اپنے انداز سے پیش کر رہا ہے حالانکہ ویڈیو میں صاف دیکھا جا سکتا ہے کہ اپنے مخصوص اور قابل اعتراض خیالات اور سیاہ اعمال کو پورا کرنے کے لیے اس جگہ کو استعمال کیا گیا۔

human-post-2

واضح رہے مذکورہ سائینس لیب جنیوا کے قریبی علاقے میں واقع ہے جہاں اس ویڈیو کے منظر عام پر آنے کے بعد سے مختلف قسم کی خیالات اور توہمات گردش کرنے لگے ہیں لوگ خوف و ہراس کا شکار ہیں اور ایسے واقعات کے سدباب کا مطالبہ کر رہے ہیں۔

خیال رہے یہ آرٹیکل بنیادی طورپرہفنگٹن پوسٹ میں شائع ہوا تھا اوراسے معلوماتِ عامہ کے مقصد کے تحت اردو میں ترجمہ کرکے یہاں پبلش کیا جارہا ہے۔

آرٹیکل  ہفنگٹن پوسٹ سے لیا گیا ہے 

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں