The news is by your side.

Advertisement

ودیابالن ایک بار پھر سُجائے گوش کی فلم ‘کہانی ٹو’ میں جلوہ گرہوں گی

ممبئی: بالی ووڈ کی خوبصورت اداکارہ ودیا بالن ‘ہماری ادھوری کہانی’ جیسی کامیاب فلم کے بعد ایک بار پھر ‘کہانی ٹو’ میں مرکزی کردار میں دکھائی دیں گی.

تفصیلات کے مطابق بالی ووڈ کی معروف خوبصورت اداکارہ جو اپنی منفرد اداکاری کی وجہ سے فلم انڈسٹری میں جانی جاتی ہیں، 2012 میں بنے والی ‘فلم ہماری ادھوری کہانی’ کے بعد اب ایک بار پھر ‘کہانی ٹو’ میں جلوہ گر ہوں گی.

vidya-balan-post-1

بالی ووڈ اداکارہ ودیا بالن نے ‘ہماری ادھوری کہانی’ جیسی فلم میں اپنی اداکاری سے مداحوں کو داد دینے پر مجبور کردیاتھا ،جبکہ ودیا بالن کی اداکاری کو مداحوں اور ان کے ساتھی اداکاروں کی جانب سےبھی بہت سراہا گیا تھا.

بالی ووڈ اداکارہ ڈائریکٹر سُجائے گوش کی فلم ‘کہانی ٹو’ میں جلوہ گرہوں گی، اداکارہ نے سُجائے گوش کا شکریہ اداکیا کہ وہ ‘ہماری ادھوری کہانی’ کے بعد ‘کہانی ٹو’ بنا رہے ہیں.

vidya-balan-post-2

ڈائریکٹر سُجائے گوش نے اپنے ایک ٹویٹر پیغام میں بالی ووڈ اداکارہ کو’کہانی ٹو’ میں کاسٹ کرنے کی تصدیق کی اور ان کی اداکاری کی تعریف کرتے ہوئے لکھا کہ ودیا بالن ایک بہترین اداکارہ ہے.

ودیابالن نے ڈائریکٹر سُجائےگوش کا بنگالی زبان میں شکریہ ادا کیا.

واضح رہے کہ فلم ‘کہانی ٹو’ میں ودیا بالن کے علاوہ ارجن رامپال ہیں جو کہ اپنی ایک فلم کی شوٹنگ کے دوران سیٹ پر زخمی ہوگئے تھے تاہم فلم کو مداحوں کے لیے 25 نومبر کو ریلیز کیا جائےگا.

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں