The news is by your side.

Advertisement

ماؤتھ واش استعمال کرکے واپس بوتل میں الٹنے اور شیلف میں رکھنے کی ویڈیو وائرل

اگر آپ سپرمارکیٹ سے کوئی شہ خریدتے ہیں تو اچھی طرح چیک کرکے لیں کہ سیل پیک ہے یا نہیں، امریکا کی معروف سپر مارکیٹ میں اشیاء استعمال کرکے واپس شیلف میں رکھنے کی دوسری ویڈیو منظر عام پر آگئی، جس نے صارفین کو حیران کردیا۔

تفصیلات کے مطابق سوشل میڈیا پر وائر ل ہونے والی دوسری ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ معروف امریکی سپر مارکیٹ وال مارٹ میں ایک خاتون نے صارف نے دانت اور منہ صاف کرنے والی اشیاء کے شیلف سے ایک ماؤتھ واش(منہ صارف کرنے والامحلول) اٹھایا اور منہ صاف کرنے کے بعد واپس بوتل میں کلّی کرکے ماؤتھ واش کی بوتل شیلف میں رکھ دی، جو ایک نفرت انگیز عمل ہے۔

ویڈیو میں نظر آنے والی خاتون نے جس نے سپر مارکیٹ میں نازیبا حرکت کیمرے کے سامنے انجام دی اپنے سہلیوں سے کہتی نظر آتی ہیں کہ ’لڑکیوں یہ ایک برُی صبح تھی‘ جبکہ اس سے کچھ لمحے پہلے خاتون نے ایک بوتل کا ڈھکن کھول کر بھاری مقدار میں منہ کا

اندرونی حصّہ صاف کرنے والا محلول اپنے منہ میں ڈالا اور کچھ لمحوں بعد واپس بوتل میں الٹ دیا تھا۔

برطانوی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ سپر مارکیٹ کے اندر منہ صاف کرنے کی ویڈیو کو سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر اب تک 1 کروڑ 65 لاکھ افراد دیکھ چکےہیں۔

سوشل میڈیا صارفین کی جانب سے خاتون کی وائرل ہونے والی ویڈیو خوفناک قرار دیا، ایک صارف نے تحریر کیا کہ ’اس کا حلّیہ دیکھو، مجھے تو گِھن آرہی ہے‘۔

یاد رہے کہ اس قبل وال مارٹ کی ٹیکساس میں واقع برانچ میں بھی ایسا ہی ایک واقعہ پیش آیا تھا اس کی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوئی تھی،جس ویڈیو میں ایک لڑکی کو فریج سے بلو بیل کریمر نامی برانڈ کی آئسکریم کافیملی سائز پیکٹ نکال کر آئسکریم چاٹ کر واپس فریج میں رکھتے دیکھا گیا تھا۔

ٹیکساس پولیس نے لڑکی کی حرکت رد عمل دیتے ہوئے کہا کہ کنژیومر اشیاء کے ساتھ چھیڑ چھاڑ کرنے کے جرم میں دوشیزہ کو 20 برس قید اور 10 ہزار ڈالر جرمانے کا سامنا کرنا پڑے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں