The news is by your side.

Advertisement

کتے نے ننھی بچی کی نقل اتارلی، ویڈیو وائرل

اکثر جانور وہی حرکتیں کرتے ہیں جیسا کہ انسانوں کو کرتے دیکھتے ہیں اور خاص طور پر بندر انسانوں کی ہو بہو نقل اتارتے ہیں جس کی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوجاتی ہیں۔

کتے عام طور پر بچے کے سب سے پسندیدہ اور وفادار ساتھی بن جاتے ہیں اور اس کے ساتھ کھیلنے کے لیے ایک اچھا دوست بھی ایسا ہی ایک رشتہ ایک بچی اور اس کے پالتو کتے کے درمیان ایک ویڈیو میں دیکھا گیا جو انسٹاگرام پر وائرل ہو رہا ہے۔

ویڈیو میں ایک پیارا بچہ دکھایا گیا ہے جب وہ ایمی نامی ایک بڑے کالے کتے کی طرف چل رہی ہے۔ وہ کتے کو چھونے اور پالنے کی کوشش کرتی ہے لیکن نیچے گر جاتی ہے۔ پیارے انداز میں، کتا بھی بچے کو دیکھ کر لیٹ جاتا ہے۔

ویڈیو کو انسٹاگرام پر پوسٹ کیا گیا جس کے کیپشن میں لکھا گیا "ایمی کی طرح‘ ٹھیک ہے میں بھی لیٹ جاؤں گا،”
وائرل ویڈیو شیئر کرتے ہوئے لکھا گیا کہ جب بچی نیچے گری تو ایمی (کتا) بھی۔‘

ایک صارف نے لکھا،”میں نے محسوس کیا ہے کہ وہ شاید ہی کبھی بڑے کتے کے بہت قریب پہنچی ہو… پھر وہ چھوئے گی۔ تیسرے نے ذکر کیا، ریچھ بھی ایسا ہی کرتا ہے اگر چھوٹے بچے ہوں تو وہ لیٹ جاتا ہے اور لیٹ کر کھیلتا ہے۔

انسٹاگرام بائیو کے مطابق ایمی، کتا شکاگو میں رہتا ہے اور وہ اپنے انسٹاگرام بائیو کے مطابق تھراپی کتا بننے کی تربیت لے رہا ہے۔

سائنس کے مطابق ایک پالتو جانور بچے کی سماجی اور تعلیمی نشوونما میں بہت زیادہ حصہ ڈالتا ہے کیونکہ یہ انہیں ذمہ داریاں اٹھانے پر مجبور کرتا ہے اور خاندانی یکجہتی کو بہتر بناتا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں