The news is by your side.

ماں‌ نے بچے کو سانپ سے بچانے کے لیے کیا کیا؟ ویڈیو وائرل

ماں اپنے بچوں کو موت کے منہ سے بچانے کے لیے اپنی زندگی بھی داؤ پر لگادیتی ہیں۔

بھارت میں بھی ایک خاتون نے ماں کی ممتا کا قرض ادا کرتے ہوئے اپنے کمسن بچے کو سانپ کے ڈسنے سے بچالیا جس کی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی۔

سوشل میڈیا پر وائرل ہونے والی ایک ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ خاتون نے اپنے بیٹے کو سانپ پر قدم رکھنے سے پہلے ہی وقت کے ساتھ ساتھ کھینچ لیا۔

یہ فوٹیج کرناٹک کے منڈیا کے ایک علاقے میں نصب سی سی ٹی وی کیمرے میں قید ہوگئی سوشل میڈیا صارفین کے مطابق جنہوں نے اسے مختلف پلیٹ فارمز پر پوسٹ کیا ہے۔

ویڈیو کی شروعات خاتون اور اس کے بیٹے کے گھر سے باہر آنے سے ہوتی ہے ایک ہی وقت میں ایک سانپ راستہ عبور کرتا ہوا نظر آتا ہے۔

رینگنے والا جانور ان کے گھر کے باہر موجود ہے جو اسے ماں بیٹے دیکھنے سے قاصر ہوتے ہیں۔

بچہ جیسے ہی سیڑھی عبور کرتا ہے اور اسی وقت سانپ کو پکڑنے کے لیے لپکتا ہے اور سانپ بھی اسے ڈسنے کے لیے تیار ہوتا ہے لیکن والدہ بچے کا ہاتھ پکڑ کر اسے فوری کھینچ لیتی ہیں۔

انٹرنیٹ صارفین اس بہادر خاتون کی تعریف کررہے ہیں اور ان کے فوری ردعمل کو سراہا رہے ہیں ایک صارف نے لکھا کہ ’اگر لڑکے کو کھینچنے میں ایک سیکنڈ کی بھی تاخیر ہوتی تو یہ کوبرا اسے کاٹ لیتا۔‘ ایک صارف نے کہا کہ ’ماں کی محبت کو میرا سلام۔‘

کئی صارفین نے دعویٰ کیا کہ سانپ کوبرا ہے۔ ایک صارف نے لکھا، ’’یہ بچہ کنگ کوبرا ہے جو مکمل طور پر بڑا نہیں ہوا، لمبائی 5-6 فٹ لگتی ہے۔‘‘

Comments

یہ بھی پڑھیں