The news is by your side.

Advertisement

ماں بیٹے نے مسافر طیارہ اڑا کر سب کے دل جیت لیے

بھارت میں مدرز ڈے کے موقع پر انڈیگو ایئرلائنز کے ایک پائلٹ نے فلائٹ میں اپنی ماں کے لیے جذباتی تقریر کرکے دن کو یادگار بنادیا۔

بھارتی میڈیا رپورٹ کے مطابق دلچسپ بات یہ ہے کہ یہ دونوں ماں اور بیٹے پائلٹ ہیں اور ماں بیٹے کی جوڑی نے پہلی بار شریک پائلٹ کے طور پر ایک ساتھ اڑان بھری تھی۔

ویڈیو میں امن ٹھاکر نامی 24 سالہ پائلٹ ہاتھ میں گلدستہ لیے طیارے میں داخل ہوتے ہوئے ساتھی پائلٹ کی طرف بڑھتے ہوئے دکھائی دے رہے ہیں جو کوئی اور نہیں بلکہ ان والدہ ہیں۔

مسافروں سے خطاب کرتے ہوئے نوجوان پائلٹ نے بتایا کہ وہ گزشتہ 24 سالوں سے اپنی ماں کے ساتھ بطور مسافر کیسے اڑان بھرتے تھے لیکن آج وہ ان کے ساتھ کوپائلٹ کے طور پر پرواز کر کے بہت خوش ہے۔

خواتین و حضرات یہ آپ کے پہلے افسر امان ٹھاکر ہیں کیا میں آپ کی توجہ تھوڑی دیر کے لیے چاہتا ہوں؟ جیسا کہ ہم سب جانتے ہیں کہ ماؤں کا دن ہونے کے ناطے یہ ایک بہت ہی خاص دن ہے۔ مجھے یقین ہے کہ آپ اپنی ماں کے لیے اپنی تمام محبتیں اور احترام ضرور کررہے ہوں گے۔

ان کا کہنا تھا کہ میں مدرز ڈے پر اپنی ماں کو ایک چھوٹا سا خراج عقیدت پیش کرنا چاہوں گا میری زندگی کے 24 سال ہو چکے ہیں کہ میں اپنی ماں کے ساتھ مختلف ایئر لائنز اور انڈیگو میں مختلف پروازوں میں ایک مسافر کے طور پر پرواز کرتا رہا ہوں۔ لہٰذا، آج کا دن میرے لیے بہت خاص ہے کیونکہ میں ان کے ساتھ اس فلائٹ کو پائلٹ کروں گا۔ آپ نے میرے لیے جو کچھ کیا اس کے لیے آپ کا شکریہ اور میرے لیے موجود ہونے کے لیے آپ کا بہت شکریہ۔

سوشل میڈیا صارفین نے خاص لمحے کو پسند کیا اور ماں بیٹے کی پائلٹ جوڑی کی تعریف کی۔

سومیا رے نامی صارف نے کہا، بہت پیاری ویڈیو ہے آپ نے اپنی ماں کے لیے جو الفاظ اور تاثرات کہے ہیں ان سے میری آنکھوں میں آنسو آجاتے ہیں۔ میں اپنی ماں کو مدرز ڈے کی بہت بہت مبارکباد دینا چاہوں گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں