site
stats
کھیل

بھارتی کپتان ویرات کوہلی کھیلوں کے ڈونلڈ ٹرمپ قرار

میلبرن : آسٹریلیا کے میڈیا نے بھارتی کپتان ویرات کوہلی کو کھیلوں کا ڈونلڈ ٹرمپ قرار دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق بنگلور ٹیسٹ میں لگی آگ نہیں بجھی، آسٹریلوی میڈیا نے پھر چنگاری کو ہوا دے دی، بھارتی کپتان ویرات کوہلی کو کھیلوں کا ڈونلڈ ٹرمپ قرار دے دیا۔

k1

آسٹریلوی میڈیا کا کہنا ہے کہ امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ میڈیا کو ٹارگٹ کرتے رہتے ہیں، کوہلی بھی ان کے نقش قدم پر چل رہے ہیں، رانچھی ٹیسٹ میں بھی کوہلی کھلاڑیوں کی نقل اتارتے دکھائی دیئے، بولے یہ فن تھا، میڈیا اسے متنازع بنارہا ہے۔

آسٹریلوی میڈیا کا کہنا ہے کہ ایک کپتان کیسے کھیل کا مذاق اڑا سکتا ہے، آئی سی سی نے کوئی ایکشن نہیں لیا جو حیران کن ہے۔

اخبار نے لکھا ہے کہ اس سے قبل بھارتی کپتان نے اسمتھ اور آسٹریلیا کے کھلاڑیوں پر چیٹنگ کا الزام لگا کر بیان بازی کا سلسلہ شروع کیا اور میچ کے بعد پریس کانفرنس میں معذرت کرنے یا ثبوت دینے سے بھی انکار کیا تھا۔

k3

امیتابھ بچن کا کوہلی کو ٹرمپ کی طرح فاتح ماننے پر آسٹریلوی میڈیا کا شکریہ

دوسری جانب بالی ووڈ شہنشاہ امیتابھ بچن بھی لڑائی میں کود پڑے، انہوں نے کوہلی کو ٹرمپ کی طرح فاتح ماننے پر آسٹریلوی میڈیا کا شکریہ ادا کیا۔

خیال رہے کہ بھارت اور آسٹریلیا کے مابین کھیلی جا نیوالی ٹیسٹ سیریز کے دوسرے ٹیسٹ میچ میں بھارتی کپتان ویرات کوہلی اور آسٹریلوی کپتان کے درمیان تنازع اس وقت سامنے آیا جب ویرات کوہلی نے کینگروز ٹیم پر الزام لگایا تھا کہ سمتھ نے ریویو لینے کیلئے ڈریسنگ روم سے رجوع کیا تھا جس پر ویرات کوہلی ناراض ہوگئے اور کہا کہ یہ اقدام کرکٹ کے اصولوں کے منافی ہے اور وہ اسے چیٹنگ قراردیتے ہیں۔

واضح رہے کہ بھارت اور آسڑیلیا کے درمیان 4 میچوں کی سیریز 1-1 سے برابر ہے، آسٹریلیا نے سیریز کا پہلا میچ اپنے نام کیا تھا جبکہ دوسرے میچ میں بھارت نے کامیابی حاصل کی تھی۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top