site
stats
کھیل

شعیب اختر خطرناک ترین باؤلر تھے‘ ویرات کوہلی

Virat Kohli

ممبئی : بھارتی ٹیم کے کپتان ویرات کوہلی نے راولپنڈی ایکسپریس کے نام سے مشہور سابق پاکستانی فاسٹ باؤلر شعیب اختر کو خطرناک ترین باؤلر قرار دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق بھارتی کرکٹ ٹیم کے کپتان ویرات کوہلی نے انٹرویو کے دوران پاکستان کے سابق فاسٹ باؤلر شعیب اختر کو خطرناک باؤلر قرار دیتے ہوئے کہا کہ اگر وہ باؤلنگ کر رہے ہوتےتو میں دوسرے اینڈ پر رہنا پسند کرتا۔

ویرات کوہلی کا کہنا تھا کہ میں نے شعیب اخترر کا کبھی سامنا نہیں کیا لیکن ان کے کیریئر کے آخری لمحات میں انہیں باؤلنگ کرتے دیکھا اور اس وقت بھی وہ بہت خطرناک تھے جس کے بعد میں نے محسوس کیا کہ وہ جب عروج پر ہوں گے تو کس قدر خطرناک ہوں گے۔


ویرات کوہلی نے محمد عامر کو مشکل ترین باؤلر قرار دے دیا


بھارتی کرکٹ ٹیم کے کپتان نے پاکستان کے فاسٹ باؤلر محمد عرفان کو بھی خطرناک باؤلر قرار دیا اور کہا کہ ورلڈ کپ میں میچ سے قبل ہمیں بیٹنگ کوچ نے ایک فٹ کے اسٹول پرکھڑے ہوکر باؤلنگ پریکٹس کرائی تھی۔

ویرات کوہلی کا کہنا تھا کہ ایک ٹی ٹوئنٹی میچ میں انہوں نے فاسٹ باؤلر محمد عرفان کا سامنا کیا تھا لیکن وہ ان کی باؤلنگ کھیلنے میں ناکام رہے تھے۔

بھارتی کرکٹ ٹیم کے کپتان نے ورلڈ کپ 2011 کی جیت کو اپنی زندگی کا سب سے یادگار واقعہ قرار دیا اور کہا کہ 2013 کی چیمپئنز ٹرافی بھی اور لارڈز میں ٹیسٹ میچ جیتنا بھی ہمیشہ یاد رہے گا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئرکریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top