The news is by your side.

Advertisement

بچے کو پیکٹ والی غذا کھلانے والی انوکھی بلی

سیول: عمومی طور پر پالتو بلیوں کے برعکس گلیوں میں رہنے والی بلیاں بغیر کسی ہچکچاہٹ کے بھوک مٹانے کی خاطر وہ غذا بھی استعمال کرنے پر مجبور ہوتی ہیں جو انہیں پسند نہیں ہوتیں۔

مگر جنوبی کوریا میں ایک بلی نے رضاکاروں کو اس وقت حیرت زدہ کریا جب اس نے فراہم کیا گیا کھانا کھانے سے انکار کردیا، بلی کے منہ پھیرنے پر شیلٹر ہوم کے رضاکاروں کو عجیب لگا کہ کوئی بلی دوسروں کی طرح کھانے میں کوئی دلچسپی نہیں لے رہی۔

اس کا راز جاننے لیے خواتین رضاکاروں نے مذکورہ بلی پر نظر رکھی اور اس کی حرکات و سکنات نوٹ کیں، رضاکاروں نے بلیوں کے پسندیدہ کھانے اس کے سامنے رکھے بغیر اس نے ذرا بھی دلچسپی نہیں دکھائی۔

کچھ دن بعد بلی کے منہ میں پیکٹ بند خوراک لٹکی دیکھی جسے بلی لوگوں کی نظروں سے دور لے جارہی تھی، اگلے روز رضاکاروں نے پیک فوڈ رکھا تو بلی فوراً آگئی اور اس نے پیکٹ کو دانتوں سے پکڑا اور دوڑ لگا دی۔

بلی کا پیچھا کرتے کرتے رضا کار بھی اس مقام پر پہنچ گئے جہاں بلی روزانہ کھانا لے جاتی تھی، رضاکار یہ دیکھ کر دنگ رہ گئے کہ دور دراز علاقے کے ویرانے میں بلی نے آواز نکالی تو اس کا بچہ باہر نکل آ گیا جسے اس نے پیکٹ میں بند خوراک فراہم کی اور خود بیٹھ کر اسے دیکھتی رہی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں