site
stats
کھیل

بھابی آپ وہاب ریاض کو کیسے قابو کرتی ہیں؟ احمد شہزاد نے پوچھ لیا

 اسلام آباد: وہاب ریاض کی شادی کے چار سال مکمل ہونے پر ساتھی کھلاڑیوں نے مزاحیہ انداز میں مبارک باد پیش کی اور احمد شہزاد نے فاسٹ باؤلر کی اہلیہ سے وہاب ریاض کو قابو کرنے کے طریقے بھی پوچھ لیے۔

تفصیلات کے مطابق قومی کرکٹ ٹیم کے فاسٹ باؤلر وہاب ریاض نیشنل ٹی ٹوئنٹی ٹورنامنٹ کی وجہ سے شادی کی چوتھی سالگرہ اہلیہ کے ساتھ نہ منائے پائے تاہم اس لمحے کو ساتھی کھلاڑیوں نے اہم بنا دیا۔

وہاب ریاض کی شادی کی چوتھی سالگرہ 30 نومبر کو تھی اس موقع پر اُن کی اہلیہ نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر ایک ٹویٹ کے ذریعے چار سال مکمل ہونے پر اپنے شوہر کو مبارک باد پیش کی۔

فاسٹ باؤلر چونکہ حالیہ دنوں اسلام آباد میں منعقد ہونے والے نیشنل ٹی ٹوئنٹی ٹورنامنٹ میں مصروف ہیں اس لیے سالگرہ کا اہم دن اہلیہ کے ساتھ نہ منا سکے مگر ساتھی کھلاڑیوں نے اس بات کی کمی کو محسوس نہیں ہونے دیا۔

قومی کرکٹ ٹیم کے اوپنر اور سیلفی بوائے کے نام سے مشہور احمد شہزاد نے شادی کی چوتھی سالگرہ پر مبارک بار پیش کرتے ہوئے بھابھی سے پوچھا کہ وہ وہاب ریاض کو سمجھنے اور سمجھانے کا راز بتادیں کیونکہ ہم 10 سال سے اس چیز میں ناکام ہیں، اگلی بار جب ہم ملیں گے تو آپ طریقے ضرور بتائیے گا۔

فاسٹ باؤلر حسن علی نے بھی شادی کے چار سال مکمل ہونے پر مبارک باد پیش کرتے ہوئے وہاب ریاض کو مشورہ دیا کہ وہ بھابھی کو تنگ نہ کیا کریں۔

سرفراز احمد نے بھی وہاب ریاض اور اہلیہ کو مزاحیہ انداز میں مبارک باد پیش کرتے ہوئے کہا کہ ’آج کے دن کو اچھا اور برا کہا جاسکتا ہے کیونکہ دو خطرناک لوگ ایک ساتھ ملے تھے، وہاب ریاض اور زینب ہمیشہ ہنستے مسکراتے رہیں اللہ آپ کو خوشیاں نصیب فرمائے‘۔

ویڈیوز دیکھیں

وہاب ریاض نے ویڈیو پیغام کا خوبصورت تحفہ اپنی اہلیہ کے ساتھ شیئر کیا جس پر انہوں نے تمام خیرخواہوں کا شکریہ ادا کیا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top