The news is by your side.

Advertisement

کورونا ویکسی نیشن : حکومت کا بزرگ شہریوں کو بڑی سہولت دینے کا فیصلہ

اسلام آباد : حکومت نے کورونا کے بڑھتے کیسز کے پیش نظر 70سال سے زائد عمر شہریوں کو واک ان ویکسی نیشن سہولت دینے کا فیصلہ کرلیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق ملک میں جاری کورونا کی تیسری لہر کے پیش نظر حکومت کا بزرگ شہریوں کی کورونا ویکسی نیشن کے حوالے سے بڑا فیصلہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ 70سال سے زائد عمر شہریوں کو واک ان ویکسی نیشن سہولت دی جائے گی۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ ملک بھر میں واک ان کورونا ویکسی نیشن کی سہولت 16 مارچ سےدستیاب ہو گی، 70سال سے زائد عمرشہری کسی بھی ہیلتھ سینٹر سے ویکسین لگوا سکیں گے۔

ذرائع کے مطابق واک ان کوروناویکسی نیشن کی سہولت رجسٹرڈبزرگ شہریوں کودستیاب ہوگی، اس حوالے سے صوبوں کوواک ان ویکسی نیشن کی سہولت کیلئے انتظامات کی ہدایات جاری کرتے ہوئے کہا ہے کہ صوبوں ویکسین کی مطلوبہ مقدار کی دستیابی یقینی بنائیں۔

ذرائع نے بتایا واک ان ویکسی نیشن سہولت کافیصلہ کوروناکی تیسری لہر کے پیش نظر ہوا تاہم 60تا70سالہ شہریوں کی کوروناویکسی نیشن معمول کے مطابق جاری رہے گی۔

خیال رہے ملک  بھر میں ساٹھ سال یا اس سے زائد عمر کے شہریوں کی ملک بھر میں ویکسی نیشن کا عمل جاری ہے ،  رجسٹریشن کے لیے اپنے بزرگ کا شناختی کارڈ نمبر 1166 پر ایس ایم ایس کریں ، جس کے بعد  ویکسی نیشن کیلئے آپ کوپن کوڈ کیساتھ جوابی ایس ایم ایس آئے گا،  جس میں ویکیسن دستیاب ہوتے ہی آپ کو مقام اور تاریخ سے آگاہ کر دیا جائے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں