The news is by your side.

Advertisement

وقار یونس نے پی سی بی سے بڑا مطالبہ کردیا

لاہور: قومی ٹیم کے بولنگ کوچ وقار یونس نے پی سی بی سے گراؤنڈ اسٹاف کو بونس دینے کا مطالبہ کردیا۔

تفصیلات کے مطابق قومی کرکٹ ٹیم کے بولنگ کوچ وقار یونس گراؤنڈ اسٹاف کے لیے میدان میں آگئے، وقار یونس کا کہنا ہے کہ پی سی بی گراؤنڈ اسٹاف کو فوری بونس دینے کا اعلان کرے۔

وقار یونس نے کہا کہ بارش کے بعد اسٹاف نے گراؤنڈ کو کھیل کے قابل بنانے کے لیے انتھک محنت کی ہے، راولپنڈی اور لاہور کا گراؤنڈ اسٹاف اصل میں ہیرو ہے۔

واضح رہے کہ کراچی کنگز اور ملتان سلطانز کی ٹیمیں قذافی اسٹیڈیم پہنچ گئی ہیں، دونوں ٹیموں کے درمیان میچ رات 8 بجے شروع ہوگا، میچ مقررہ وقت پر شروع ہونے کا قوی امکان ہے۔

پی سی بی گراؤنڈ اسٹاف نے بارش کے بعد دن بھر کی محنت سے گراؤنڈ کو کھیل کے قابل بنایا ہے، پی سی بی کے چیف آپریٹنگ آفیسر سلمان نصیر نے گراؤنڈ اسٹاف کو شاباشی دی۔

واضح رہے کہ لاہور اور راولپنڈی میں موسلا دھار بارشوں کا سلسلہ جاری ہے جس کی وجہ سے پی ایس ایل کے میچز متاثر ہونے کا خدشہ ہے، اس سے قبل اسلام آباد یونائیٹڈ اور پشاور زلمی کا میچ بارش کے سبب منسوخ کردیا تھا، دونوں ٹیموں کو ایک، ایک پوائنٹ دیا گیا تھا۔

یاد رہے کہ آج لاہور میں کراچی کنگز اور ملتان سلطانز کے درمیان میچ کھیلا جائے گا، ملتان سلطانز کی ٹیم پوائنٹس ٹیبل پر سرفہرست ہے اور کراچی کنگز کی چوتھی پوزیشن ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں