فیصل آباد : نرس سے زیادتی کی مبینہ کوشش، وارڈبوائے پر جوتوں کی برسات
The news is by your side.

Advertisement

فیصل آباد : نرس سے زیادتی کی مبینہ کوشش، وارڈبوائے پر جوتوں کی برسات

فیصل آباد : سول اسپتال میں وارڈ بوائے کی نرس سے زیادتی کی مبینہ کوشش پر نرسوں نے مار مار کر ملزم کی درگت بنا دی اور منہ بھی کالا کر دیا، ملزم وارڈ بوائے سکندر شرمندگی سے کھڑا جوتے کھاتا رہا۔

تفصیلات کے مطابق سول اسپتال فیصل آباد کے وارڈ بوائے سکندر نے گزشتہ رات نرس سمیرا کو کمرے میں بند کر کے مبینہ زیادتی کی کوشش کی،نرسوں نے ملزم وارڈ بوائے کا منہ کالا کرنے کی کوشش کی اور اس پر جوتوں کی برسات کردی۔

نرسوں نے ایم ایس کے کارروائی نہ کرنے پر آج ہڑتال کر کے احتجاج کرتے ہوئے ایم ایس اور وارڈ بوائے کے خلاف نعرے بازی کی ، نرسوں کا کہنا ہے کہ واقعے میں ملوث وارڈ بوائے کے خلاف کارروائی کی جائے۔

اسپتال انتظامیہ نے کوریج کیلئے آئے میڈیا نمائندوں کو تشدد کا نشانہ بنایا، اس دوران پستول کے دستے اور ڈنڈوں کے وار سے گیارہ میڈیا نمائندے زخمی ہوگئے، جن میں سے دو کی حالت تشویش ناک ہے ۔

کال کرنے کے باوجود پولیس جائے وقوعہ پر نہ پہنچی اور ایم ایس ڈاکٹر عبدالرؤف نے ملزم سکیورٹی گارڈز اور جنسی زیادتی کی کوشش کرنے والے وارڈ بوائے کو اسپتال سے فرار کروا دیا ۔

صحافیوں نے تشدد کے واقعے پر سی پی او فیصل آباد اور ایم ایس سول اسپتال کے خلاف احتجاج کرتے ہوئے چناب کلب چوک کو بلاک کر دیا اور نعرے بازی کی ۔

ملزمان کے خلاف مقدمے کے اندراج کے لئے پولیس حکام کو درخواست دے دی گئی ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانےکے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں