The news is by your side.

ڈیوڈ وارنر ’رشمیکا مندانہ‘ بن گئے، مزاحیہ ویڈیو وائرل

آسٹریلیا کے جارح مزاج بیٹر ڈیوڈ وارنر کی اداکارہ رشمیکا مندانہ بننے کی مزاحیہ ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی۔

آسٹریلوی ٹیم کے اوپنر بیٹر ڈیوڈ وارنر بالی ووڈ اور ساؤتھ انڈین فلموں کے اداکاروں کی مزاحیہ ویڈیو بنا کر شیئر کرتے ہیں جسے سوشل میڈیا صارفین کی جانب سے پسند کیا جاتا ہے۔

اس سے قبل وارنر نے ساؤتھ انڈین سپر اسٹار اللو ارجن کی فلم ’پشپا‘ کے مشہور گانے پر ویڈیو بنائی تھی جو سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی تھی۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by David Warner (@davidwarner31)

وارنر نے اللو ارجن کو مخاطب کرتے ہوئے لکھا کہ ’کاش میں ہوتا، اداکاری بہت ہی آسان ہے۔ انہوں نے فلم کے مشہور گانے ’سریولی‘ کی دھنوں پر رقص کیا تھا۔‘

اب انہوں اداکارہ رشمیکا مندانہ کے مشہور گانے پر مزاحیہ ویڈیو بنائی اور ساتھ ہی اداکارہ کو مخاطب کرتے ہوئے ان سے معذرت بھی کرلی۔

ویڈیو میں آسٹریلوی کرکٹرز کو اداکارہ کے گانے پر رقص کرتے دیکھا جاسکتا ہے کہ ویڈیو میں وارنر نے ٹیکنالوجی کا استعمال کرتے ہوئے رشمیکا کی جگہ اپنا چہرہ لگا رکھا ہے۔‘

 

View this post on Instagram

 

A post shared by David Warner (@davidwarner31)

مزاحیہ ویڈیو پر سابق بھارتی آل راؤنڈر یووراج سنگھ نے مسکراتے ہوئے لکھا کہ ’اچھے نہیں لگ رہے۔‘

ان کی یہ ویڈیو سوشل میڈیا پر تیزی سے وائرل ہورہی ہے اور اسے انسٹاگرام پر ہزاروں کی تعداد میں مداح دیکھ چکے ہیں اور دلچسپ کمنٹس بھی کررہے ہیں۔

واضح رہے کہ ڈیوڈ وارنر انگلینڈ کے خلاف کھیلی جانے والی حالیہ ون ڈے سیریز کا حصہ ہیں آج کھیلے گئے پہلے ون ڈے میچ میں وارنر شاندار 86 رنز کی اننگز کھیلی تھی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں