The news is by your side.

Advertisement

واسع جلیل کا متحدہ چھوڑنے کا اعلان

کراچی: ایم کیو ایم لندن کی رابطہ کمیٹی کے ممبر اور ترجمان واسع جلیل نے بنیادی رکنیت سے استعفیٰ دیتے ہوئے پارٹی چھوڑنے کا اعلان کردیا۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر متحدہ لندن کی رابطہ کمیٹی کے ممبر نے اعلان کیا کہ ’میں ایم کیو ایم کی بنیادی رکنیت سے مستعفیٰ ہورہا ہوں اور آج کے بعد سے میرا کسی سیاسی یا مذہبی جماعت سے کوئی تعلق نہیں ہے‘۔

اُن کا کہنا تھا کہ ’بانی ایم کیو ایم نے جو ذمہ داریاں اور عوامی عہدے دیے اُس پر اُن کا شکریہ ادا کرتا ہوں اور تنظیمی ذمہ داریوں کی انجام دہی کے دوران جو غلطیاں یا کوتاہیں ہوئیں اُن پر قیادت اور کارکنان سے معافی کا طلب گار بھی ہوں‘۔

واسع جلیل نے یہ بھی اعلان کیا کہ میں نے سیاست کو خیرباد کہہ دیا اور مستقبل میں بھی کسی سیاسی و مذہبی جماعت میں شامل نہیں ہوں گا بلکہ ایک عام پاکستانی کی طرح غیر سیاسی زندگی گزاروں گا۔

واضح رہے کہ 22 اگست کی اشتعال انگیز تقریر کے بعد واسع جلیل نے رکن رابطہ کمیٹی اور پارٹی ترجمان کی حیثیت سے لندن سیکریٹریٹ میں تنظیمی امور سرانجام دیے اور  وہ ایم کیو ایم پاکستان پر تنقید بھی کرتے نظر آئے تھے۔

بانی ایم کیو ایم نے گذشتہ برس لندن میں موجود رابطہ کمیٹی کے کچھ اراکین کو عہدوں سےفارغ کیا جن میں واسع جلیل بھی شامل تھے، پارٹی نے ایم کیو ایم کے سابق ترجمان سے عہدہ واپس لیا تو وہ امریکا چلے گئے اور متحدہ کے معاملات سے بالکل کنارہ کشی اختیار کرلی تھی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں