site
stats
سندھ

بانی ایم کیو ایم کے آڈیو کو جعلی کہنے والے جلد نادم ہوں گے، واسع جلیل

کراچی: لندن میں مقیم ایم کیو ایم کے رہنماء واسع جلیل نے کہا ہے کہ بانی ایم کیو ایم کے بیان کو  جعلی کہنے والوں پر ہنسی آرہی ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر ٹوئٹ کے ذریعے کیا، واسع جلیل نے مزید کہاکہ ’’اس طرح کی سازشیں مارچ میں بھی کی گئیں تھیں مگر وقت نے انہیں جھوٹا ثابت کردیا، آڈیو پیغام کو جعلی کہنے والوں کو ویڈیو میسج آنے کے بعد ندامت کا سامنا کرنا پڑے گا‘‘۔

گزشتہ روز لندن قیادت نے بانی ایم کیو ایم کی آواز میں بانی ایم کیو ایم کا پیغام سوشل میڈیا کے توسط کارکنان تک پہنچانے کی کوشش کی تھی، جس میں بانی تحریک نے اپنے کارکنان اور اراکین اسمبلی کو پیغام دیا کہ ’’مینڈیٹ میری وجہ سے حاصل کیا گیا تھا تاہم اب آپ کا اسمبلیوں میں رہنے کا اخلاقی جواز ختم ہوچکا ہے‘‘۔آڈیو پیغام میں بانی ایم کیو ایم نے کارکنان کو پرامن اور صبر سے رہنے کی تلقین کرتے ہوئے لندن میں مقیم ندیم نصرت کے تمام فیصلوں پر اعتماد کا اظہار بھی کیا تھا‘‘۔

میسج منظر عام پر آنے کے بعد ایم کیو ایم کی منحرف خاتون رکن پارلیمنٹ ارم فاروقی نے اے آر وائی نیوز سے خصوصی گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ ’’جن لوگوں نے قائد ایم کیو ایم کی آواز سُنی وہ اچھی طرح سے واقف ہیں کہ یہ آوازاُن کی نہیں ہے۔ ارم فاروقی نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر آڈیو پیغام کو جعلی قرار دیتے ہوئے لندن رابطہ کمیٹی کے ممبر مصطفیٰ عزیزآبادی کو کہا کہ ’’نہ ہنساؤ کیونکہ آلندن میں گاڑی کا ہارن بجانا جرم ہے اور آڈیو میں واضح طور پر ہارن کی آواز سنائی دے رہی ہے‘‘۔

دوسری جانب ایم کیو ایم کے رکن قومی اسمبلی سلمان مجاہد بلوچ نے آڈیو پیغام کے حوالے سے سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر کہا کہ ’’قائد کا ویڈیو پیغام کہاں ہے‘‘۔

آڈیو پیغام نشر ہونے کے بعد کئی قیاس آرائیوں نے جنم لیا اور ایم کیوایم سے وابسطہ افراد میں سے کچھ نے اپنے خیال کا اظہار کرتے ہوئے اسے جعلی یا ایڈیٹ آڈیو قرار دیا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top