The news is by your side.

Advertisement

جو لوگ پتنگ کاٹنا چاہتے تھے آج ان کی نیندیں حرام ہوگئیں: میئر کراچی

کراچی: شہر قائد کے میئر وسیم اختر نے کہا ہے کہ جو لوگ پتنگ کاٹنا چاہتے تھے آج ان کی نیندیں حرام ہوگئی ہیں، ایم کیو ایم کو الیکشن کمیشن کی جانب سے پتنگ کا نشان دے دیا گیا ہے جس پر میں اہل کراچی کو مبارک باد پیش کرتا ہوں۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے کراچی کے علاقے قذافی چوک میں منعقد جلسے سے خطاب کرتے ہوئے کیا، وسیم اختر کا کہنا تھا کہ الیکشن میں برساتی مینڈکوں کو شکست دیں گے، جو لوگ ایم کیو ایم کے خلاف سازش کر رہے تھے عام انتخابات میں عوام انہیں شکست دیں گے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ سوائے سندھ کے سارے صوبے ترقی کر رہے ہیں، حکومت سندھ نے سندھ کے لیے کچھ نہیں کیا، نگران حکومت سے مطالبہ کرتا ہوں کہ وہ کراچی کا پیسہ کراچی پر خرچ کرے۔


میئر کراچی کو نالوں کی صفائی کے لیے ایک ماہ کی مہلت


خیال رہے کہ الیکشن کمیشن آف پاکستان کی جانب سے آئندہ عام انتخابات کے لیے سیاسی جماعتوں کوانتخابی نشان کی الاٹمنٹ کا عمل شروع کردیا گیا ہے جس کے تحت پہلے مرحلے میں بغیراعتراضات والی 77 سیاسی جماعتوں کو انتخابی نشان الاٹ کردیئے ہیں۔

ایم کیو ایم پاکستان کو پتنگ کا نشان الاٹ کردیا گیا ہے، یہ نشان ایم کیوایم کے سینئر ڈپٹی کنوینیئر عامرخان کی درخواست پر الاٹ کیا گیا جبکہ فاروق ستار اور خالد مقبول دونوں کی کنوئینر شپ کی درخواستیں عدالت میں زیرسماعت ہیں۔


الیکشن کمیشن نے متعدد سیاسی جماعتوں کوانتخابی نشان الاٹ کردیا


واضح رہے کہ پارٹی آئین کے مطابق کنوینئر کی عدم موجودگی میں سینئر ڈپٹی کنوینئر کو تمام اختیارات حاصل ہیں، عامر خان نے سینئر ڈپٹی کنوینیئر کی حیثیت سے درخواست دی الیکشن کمیشن نے عامر خان کی درخواست منظور کرلی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں