The news is by your side.

Advertisement

تیس بڑے نالوں کی صفائی کے لیے فنڈز جاری کیے جائیں، وسیم اختر

کراچی : میئرکراچی وسیم اختر نے کہا ہے کہ شہر کے تیس بڑے نالوں کی صفائی کے لیے یکمشت فنڈز مہیا کیا جائے، تمام نالوں کی ایک ساتھ صفائی کرنے سے شہر سے نکاسی آب کا مسئلہ حل ہو جائے گا۔

یہ بات میئر کراچی نے شارع فیصل، ضیاالدین روڈ، کلفٹن اور نہرخیام کے دورے کے موقع پر صحافیوں سے بات کرتے ہوئے کہی، انہوں نے اختیارت کی کمی اور ناکافی فنڈز کی قلت کا تذکرہ کرتے ہوئے کہا مطالبہ کیا کہ کراچی کے 30 نالوں کی صفائی کے لیے فنڈز کا فوری اجراء کیا جائے۔

میئر کراچی وسیم اختر نے کہا کہ ناکافی سہولیات ہونے کے باوجود بلدیاتی نمائندے نکاسی آب کے لیے اپنی مدد آپ کے تحت دن و رات کام کر رہے ہیں تاہم مسئلے کے حل کے لیے ضروری ہے کہ نالوں کی صفائی کا کام مستقل بنیادوں پرکیا جائے۔

انہوں نے کہا کہ لینڈ مافیا نہر خیام کی زمین پر قبضے کے لیے سرگرم ہیں کیوں کہ نہر خیام کے اطراف کی زمین نہایت قیمتی ہے جس پر قبضے کی کوشش کو پہلے بھی ناکام بنا چکا ہوں اور آئندہ بھی قیمتی سرکاری زمینوں پر قبضے کی ہر کوشش کو ناکام بنادیا جائے گا۔

میئر کراچی کا کہنا تھا کہ با اختیار بلدیاتی اداروں کے بغیر شہر کے بنیادی مسائل کا حل ممکن نہیں، بلدیاتی نمائندے گلی محلوں سے منتخب ہوئے ہیں اور وہاں کے مسائل سے باخوبی واقف ہیں اور ان کے حل کے لیے کوشاں بھی ہیں تا ہم فنڈز کی کمی آڑے آرہی ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں