The news is by your side.

Advertisement

سندھ حکومت نے محکمے تمام رکھے ہوئے ہیں اورکام کچھ نہیں کرتی، وسیم اختر

کراچی : میئر کراچی وسیم اختر نے کہا ہے کہ کراچی میں ابھی بھی آلائشیں سڑکوں پر پڑی ہیں تاہم امید ہے کہ ایک سے دو دن کے اندر شہر سے آلائشیں اُٹھالی جائیں گے اور شہر میں اسپرے کردیا جائے گا.

وہ کراچی میں میڈیا سے گفتوگ کر رہے تھے انہوں نے کہا کہ کے ایم سی کے پاس تو تنخواہیں دینے کے بھی پیسے نہیں ہیں یہ تاثر غلط ہے کہ سندھ حکومت نے نالوں کی صفائی کے لیے شہری حکومت کو فنڈز دیئے تھے.

میئر کراچی وسیم اختر نے کہا کہ ہم سے حساب مانگنے والے یہ بتائیں کہ اس شہر نے ٹیکسوں کی مد میں جو کھربوں روپے آپ کو دیئے ہیں آخر وہ کہاں استعمال ہوئے ہیں؟

انہوں نے کہا کہ سندھ حکومت سیاسی بیانات دینے کے بجائے کام کی طرف توجہ دے، حقیقت یہ ہے کہ سائیں سرکار نے تمام محکمے اپنے پاس رکھے ہوئے ہیں لیکن کام کچھ نہیں کرتی.


 کراچی: طوفانی بارش، 17 افراد جاں بحق، متعدد علاقے زیر آب، تھڈو ڈیم میں شگاف 


میئر کراچی نے کہا کہ شہر سے آلائشیں کیوں نہ اُتھ سکی ہیں اس کا سوال سندھ حکومت سے ہونا چاہیئے کیوں کہ یہ کام سندھ سولڈ منیجمنٹ کا ہے جو کہ سندھ حکومت نے اپنے قبضے میں لے رکھا ہے اس لیے انہی سے پوچھا جائے کہ کراچی کب صاف ہوگا.

وسیم اختر کا کہنا تھا کہ سارے محکمے اپنے پاس رکھنے والوں نے کراچی کو بے یارومدد گار چھوڑ دیا گیا ہے اور اس کے انفرا اسٹریکچر کو تباہ کردیا گیا ہے.


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں