site
stats
کھیل

سرفرازاحمد کو ون ڈے ٹیم کا کپتان بنانا قبل از وقت ہوگا، وسیم اکرم

کراچی : قومی کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان وسیم اکرم نے کہا ہے کہ سرفراز احمد کو محض ایک میچ کی کارکردگی پر ون ڈے ٹیم کا کہپتان بنانے کافیصلہ قبل از وقت ہوگا۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے لیجنڈری کرکٹرحنیف محمد کےچہلم میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، چہلم کے موقع پر معین خان، سرفرازاحمد اوردیگربھی موجود تھے۔

کراچی کی ایک جامع مسجد میں مرحوم حنیف محمد کے چہلم کے موقع پر ان کی مغفرت کے لئے دعا کی گئی۔ چہلم میں سابق قومی کپتان وسیم اکرم اور معین خان نے خصوصی شرکت کی،

سرفراز احمد نے حنیف محمد کو خراج عقیدت پیش کرتے ہوئے لٹل ماسٹر کے نام سے کرکٹ اکیڈمی قائم کرنے کا مطالبہ بھی کیا۔

میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے وسیم اکرم نے کہا کہ حنیف محمد پاکستان کی کرکٹ کا بہت بڑا نام ہے، ان کی خدمات کو کبھی فراموش نہیں کیا جاسکتا۔

وسیم اکرم نے مزید کہا کہ سرفرازاحمد کی کپتان کےبارے میں کچھ کہنا قبل از وقت ہوگا۔ وسیم اکرم کا کہنا تھا کہ سرفراز احمد میں قائدانہ صلاحیتیں موجود ہیں لیکن صرف ایک میچ کی کارکردگی پر ون ڈے ٹیم کا کپتان مقرر کرنا درست فیصلہ نہیں ہو گا۔

سرفرازکا اصل امتحان ویسٹ انڈیز کے خلاف میچ میں ہوگا۔ اظہر علی کی حمایت کا اعادہ کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ ون ڈے کپتان کو تیس پینتیس میچزکی قیادت کا موقع ملنا چائیے۔ انہوں نے کہا کہ اظہر علی کو کارکردگی دکھانے کے لیے مزید وقت ملنا چاہئیے۔

 

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top