The news is by your side.

آئی پی ایل شروع ہونے کے بعد بھارتی ٹیم ورلڈ کپ نہیں جیت سکی، وسیم اکرم

قومی کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان وسیم اکرم نے کہا ہے کہ آئی پی ایل شروع ہونے کے بعد آج تک بھارتی ٹیم ورلڈ کپ نہیں جیت سکی ہے۔

اے آر وائی کے پروگرام اے اسپورٹس میں گفتگو کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ سب نے یہی کہا تھا کہ آئی پی ایل ایک میگا ایونٹ ہے جس سے بھارتی ٹیم کی کارکردگی پر بڑا اثر پڑے گا۔

وسیم اکرم کا کہنا تھا کہ بھارت آخری بار 2007 میں ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ جیتا تھا، آئی پی ایل شروع ہونے کے بعد آج تک بھارت ورلڈ کپ نہیں جیت سکا ہے۔

پینل میں موجود آل راؤنڈر شعیب ملک کا کہنا تھا کہ آئی پی ایل ایک بڑا ایونٹ ہے، جہاں بھارتی کھلاڑی بہت اچھا کھیلتے ہیں لیکن ان کھلاڑیوں کو دوسرے لیگز میں جاکر کھیلنا چاہیے، اس سے یہ پتا چلتا ہے کہ الگ کنڈیشن میں کس طرح وہ کھیل پیش کرسکتے ہیں۔

وقار یونس کا کہنا تھا کہ آئی پی ایل ایک میگا ایونٹ ہے، جہاں سے بہت بڑا بزنس ہوتا ہے، اس طرح کا میگا ایونٹ کھیلنے پر کھلاڑیوں پر کئی زیادہ پریشر ہوتا ہے جہاں کئی کھلاڑی سنچری بھی بناتے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ بھارتی ٹیم بڑے ایونٹ میں ناک آؤٹ راؤنڈ میں باہر ہورہی ہے، تو یہ صرف پریشر کی وجہ سے ہورہا ہے، بھارتی ٹیم آئی پی ایل میں جس طرح کھیلتی ہے اس میگا ایونٹ میں کھیلتے ہوئے نظر نہیں آتی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں