The news is by your side.

Advertisement

بھارتی ہٹ دھرمی امن کی راہ میں سب سے بڑی رکاوٹ ہے، نواز شریف

واشنگٹن : وزیر اعظم نواز شریف نے کہا ہے کہ پاکستان ورکنگ باؤنڈری اورایل اواسی پرمکمل امن چاہتاہے، بھارتی انتہاپسندوں کےپاکستان مخالف اقدامات سےکشیدگی بڑھی۔.

بھارتی ہٹ دھرمی خطے میں امن کی راہ میں سب سے بڑی رکاوٹ ہے، ان خیالات کا اظہار انہوں نے واشنگٹن میں امریکی ادارہ برائےامن کی تقریب سےخطاب کرتے ہوئے کیا۔

وزیراعظم کا کہنا تھا کہ پاکستان میں جمہوریت مستحکم اور دہشت گردی ختم ہورہی ہے۔ پاکستان دہشت گردی کے خلاف جنگ میں بہت سی قربانیاں دے چکا ہے، آپریشن ضرب عضب نے امن دشمنوں کی کمر توڑ دی ہے۔ حکومتی اقدامات کی وجہ سے معیشت مضبوط ہو رہی ہے اور کراچی اسٹاک مارکیٹ دنیا کی کئی مارکیٹوں سے بہتر پوزیشن پر ہے۔

آپریشن ضرب عضب دہشت گردی کےخلاف دنیاکی سب سےبڑی فوجی مہم ہے، ملک سے دہشت گردی کا خاتمہ کر کے دم لیں گے۔ وزیراعظم نوازشریف نے کہا کہ افغانستان سے اچھے تعلقات اور بھارت سے تناؤ میں کمی چاہتے ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ حکومت سنبھالتے ہی ہمسایہ ممالک کو امن کا پیغام بھیجا لیکن بد قسمتی سے بھارت نے خارجہ سیکریٹری مذاکرات ختم کر کے امن کی کوششوں کو نقصان پہنچایا اور بھارت نے سرحدی کشیدگی میں اضافہ کیا۔

وزیر اعظم نے کہا کہ بھارت کو چارٹر آف ڈیمو کریسی پر عمل کرتے ہوئے مسئلہ کشمیر سمیت تمام مسائل پر بات کرنا ہوگی تاکہ دونوں ممالک کے درمیان مسائل کو ختم کیا جا سکے۔ وزیراعظم نواز شریف نے اس بات پر بھی زور دیا کہ مسئلہ کشمیر حل کر کے ہی پاک بھارت تعلقات بہتر بنا سکتے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ بھارتی ہٹ دھرمی خطے میں امن کی راہ میں سب سے بڑی رکاوٹ ہے. صورتحال کی بہتری کیلئے افغانستان کو بھی مشکل فیصلے کرنا ہونگے۔

پاکستان افغانستان میں امن چاہتا ہے کیو نکہ پر امن افغانستان سے پاکستان میں بھی دہشت گردی کا خاتمہ ہو گا۔

اس حوالے سے اشرف غنی سے بات کرنے کے لیے تیار ہیں ۔ انہوں نے کہا کہ ہمارے جوہری اثاثے محفوظ ہاتھوں میں ہیں، پاک امریکادوستی خطےمیں پائیدارامن کی ضمانت بن سکتی ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں