واشنگٹن اپنے مؤقف پر قائم ہے، ترجمان امریکی حکومت -
The news is by your side.

Advertisement

واشنگٹن اپنے مؤقف پر قائم ہے، ترجمان امریکی حکومت

واشنگٹن: امریکی وزیر خارجہ مائیک پومپیو اور وزیر اعظم عمران خان کی ٹیلی فونک گفتگو کے سلسلے میں امریکی اسٹیٹ ڈیپارٹمنٹ کے ترجمان نے کہا ہے کہ امریکا اپنے مؤقف پر قائم ہے۔

تفصیلات کے مطابق امریکی وزیر خارجہ اور وزیر اعظم عمران خان کے درمیان فون کال کا تنازعہ شدت اختیار کر گیا ہے، آج ایک پریس کانفرنس میں امریکی ترجمان نے کہا امریکہ اپنے مؤقف پر قائم ہے۔

پریس کانفرنس کے دوران امریکی ترجمان سے جب پوچھا گیا کہ کیا ٹیلی فون میں دہشت گردی زیرِبحث آئی تھی یا نہیں، تو ترجمان کا کہنا تھا کہ واشنگٹن اپنے ابتدائی بیان پر قائم ہے۔

خیال رہے کہ گزشتہ روز امریکی وزیرِ خارجہ مائیک پومپیو نے وزیرِ اعظم عمران خان سے ٹیلی فونک رابطہ کیا تھا، بعد ازاں امریکی حکومت سے بیان جاری ہوا کہ پاکستانی وزیر اعظم کے ساتھ پاکستان میں سرگرم دہشت گردوں کے خلاف فیصلہ کن کارروائی کے سلسلے میں بھی بات ہوئی۔


مزید پڑھیں:  پاکستان نے مائیک پومپیو اور وزیراعظم کی گفتگو سے متعلق امریکی بیان مسترد کردیا


تاہم پاکستانی دفترِ خارجہ نے امریکی وزیرِ خارجہ مائیک پومپیو کے ٹیلی فون سے متعلق امریکی انتظامیہ کا بیان مسترد کردیا، ترجمان محمد فیصل نے اپنے ٹویٹ میں‌ واضح کیا کہ امریکی انتظامیہ نے مائیک پومپیو کی ٹیلی فون کال کوغلط رنگ دینی کی کوشش کی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں