The news is by your side.

Advertisement

سوئنگ کے سلطان ایک بار پھر سرفراز کے دفاع میں‌ سامنے آگئے

کراچی: سابق کپتان اور کراچی کنگز کے صدر وسیم اکرم نے کہا ہے کہ سرفراز احمد کو قیادت سے ہٹانے کا اب کوئی وقت نہیں ہے، سرفراز سے غلطی ہوگئی، پابندی بھی لگ گئی اب پی سی بی صحیح فیصلے کرے۔

تفصیلات کے مطابق سابق کپتان قومی کرکٹ ٹیم اور کراچی کنگز کے صدر وسیم اکرم نے کہا ہے کہ سیریز ٹو سیریز کپتان نہیں بنایا جاتا ہے، پی سی بی نے سیریز ٹو سیریز کپتان کا پیغام دیا ہے تو میں اس کے خلاف ہوں۔

وسیم اکرم نے کہا کہ چیئرمین پی سی بی احسان مانی ابھی نئے ہیں انہیں صورت حال سمجھنے میں وقت لگے گا، ہم سے مشورے مانگیں گے تو ضرور دیں گے، اس بار پی ایس ایل سے اچھے کھلاڑی ملیں گے۔

پی ایس ایل کی 4 فرنچائز کا معروف کمپنی کے پراڈکٹ اسپرائٹ سے معاہدہ

دوسری جانب پی ایس ایل کی 4 فرنچائز کا معروف کمپنی کے پراڈکٹ اسپرائٹ سے معاہدہ ہوا ہے، کراچی کنگز، اسلام آباد یونائیٹڈ، کوئٹہ گلیڈی ایٹرز، پشاور زلمی کا جوش اسپرائٹ بڑھائے گا، وسیم اکرم نے کہا کہ ملٹی برانڈ کا 4 فرنچائز سے جڑنا ایک بڑا کارنامہ ہے۔

کرکٹ بورڈ معاملہ لٹکائے نہیں، اعلان کردے کپتان کون ہوگا، ظہیر عباس

سابق کرکٹر ظہیر عباس نے کہا کہ کرکٹ بورڈ معاملہ لٹکائے نہیں، اعلان کردے کپتان ہوگا، بہتر وقت یہی ہے سرفراز احمد کا بطور کپتان اعلان کردیا جائے۔

ظہیر عباس نے کہا کہ آئی سی سی نے فیصلہ دیا ہے تو سوچ سمجھ کر ہی دیا ہوگا، سرفراز احمد کو بھی آرام کا موقع مل گیا ہے تاہم سرفراز احمد کپتان ہیں، انہیں سوچ سمجھ کر بولنا چاہئے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں