The news is by your side.

وسیم خان نے پی سی بی میں بہترین قیادت کا مظاہرہ کیا: رمیز راجہ

لاہور: پاکستان کرکٹ بورڈ کے چیئرمین رمیز راجہ نے کہا ہے کہ اپنے دور میں وسیم خان نے پی سی بی میں بہترین قیادت کا مظاہرہ کیا۔

رمیز راجہ نے چیف ایگزیکٹو پی سی بی کے عہدے سے وسیم خان کے مستعفی ہونے پر کہا کہ بہترین قیادت پر پی سی بی وسیم خان کا مشکور ہے، عالمی وبا کے دوران وسیم خان نے ایسے فیصلے کیے جس سے کرکٹ متاثر نہیں ہوئی۔

رمیز راجہ نے کہا وسیم خان کے کیریئر اور مستقبل کے لیے نیک خواہشات کا اظہار کرتے ہیں۔

وسیم خان نے مستعفی ہونے کے بعد اپنے بیان میں کہا کہ پاکستان کرکٹ بورڈ سے وابستگی پر انھیں فخر ہے، چارج سنبھالا تو اولین ذمہ داری بورڈ کا مثبت تشخص اجاگر کرنا تھا، جس کے لیے ہم نے جامع اور منظم حکمت عملی کے تحت فیصلے کیے، جس سے امیج بہترا ہوا۔

سی ای او پی سی بی وسیم خان عہدے سے مستعفی ہوگئے

انھوں نے کہا ہم نے جو اقدامات اٹھائے، ہمیں امید ہے کہ ان سے بین الاقوامی کرکٹ کے انعقاد پر مفید اثرات ہوں گے، میری اور ٹیم کی 5 سالہ حکمت عملی کے مثبت اثرات جلد سامنے آئیں گے، پی ایس ایل کے پاکستان میں انعقاد پر بھی بہت مطمئن ہوں۔

وسیم خان نے کہا میرے لیے آگے بڑھنے اور اپنی فیملی سے دوبارہ ملنے کا یہی بہترین وقت ہے، پی سی بی کے اسٹاف اور کمرشل پارٹنرز کے ساتھ کام پر بہت خوش ہوں، تمام ملازمین، پاکستان مینز، ویمنز کرکٹرز اور تمام فینز کا شکر گزار ہوں۔

واضح رہے کہ آج وسیم خان نے بطور چیف ایگزیکٹو پی سی بی اپنے عہدے سے استعفیٰ دے دیا تھا، جسے پی سی بی نے منظور کر لیا ہے، بورڈ کا کہنا ہے کہ پی سی بی بورڈ آف گورنرز نے وسیم خان کا استعفیٰ منظور کیا۔ خیال رہے کہ

وسیم خان نے یہ عہدہ یکم فروری 2019 کو 3 سال کے لیے سنبھالا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں