The news is by your side.

Advertisement

دبئی: خواتین کا روپ دھار کر چوری کی بڑی واردات ناکام ، ملزم گرفتار

دبئی: متحدہ عرب امارات میں برقع پہن کر تیس لاکھ درہم چوری کرنے والے شخص کو پولیس نے 47 منٹ کے اندر ہی حراست میں لے لیا۔

گلف نیوز کی رپورٹ کے مطابق دبئی پولیس کو ایسے گینگ کے بارے میں پہلے ہی اطلاعات موصول ہوچکی تھیں جو برقع پہن کر چوریوں کرنے میں مصروف تھا۔

دبئی کے سیاحتی اور رہائشی علاقوں میں گینگ کے اراکین خواتین کا برقع پہن کر گھومتے اور موقع غنیمت جانتے ہی کسی بھی گھر یا دفتر کا صفایا کردیتے۔

پولیس نے سی سی ٹی وی فوٹیج کی مدد سے یورپ سے تعلق رکھنے والے شخص کو گرفتار کیا، شاطر ملزم نے خود کو بچانے کے لیے پہلے خاتون اور پھر مرد کا روپ بھی دھارا مگر پولیس نے بروقت کارروائی کر کے اُسے حراست میں لیا اور تلاشی کے دوران قبضے سے قیمتی گھڑیاں اور بھاری رقم برآمد کی۔

رپورٹ میں بتایاگیا ہے کہ گرفتاری سے ایک گھنٹہ مشتبہ افراد کی نقل و حرکت دیکھ کر پولیس نے مزید غور سے مانیٹرنگ شروع کی اور تعینات اہلکاروں کو تیار رہنے کی ہدایت بھی کی، ملزمان کے پاس ایسے ہائیڈرولک اوزار تھے جن کی مدد سے وہ مضبوط تالے بھی کاٹ سکتے تھے۔

پولیس حکام کے مطابق گینگ نے اس بار جس تاجر کے گھر کا انتخاب کیا تھا وہ اپنی اہلیہ کے ساتھ یورپ گیا ہوا تھا۔ ایک ملزم نے گھر میں گھس کر ہائیڈورلک اوزاروں کی مدد سے تجوریوں کے تالے توڑے اورلاکھوں‌ درہم سمیٹ کر بھاگنے کی کوشش کی جو ناکام ہوگئی۔

مشتبہ شخص نے چکما دینے کے لیے گھر میں داخل ہوتے وقت برقع پہن رکھا تھا البتہ جب وہ باہر آیا تو مردوں کے لباس میں تھا ، پولیس نے مذکورہ ملزم کو روک کر تلاشی لی تو اُس کے پاس سے نقدی سمیت قیمتی اشیاء بھی برآمد ہوئیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں