The news is by your side.

Advertisement

آسٹریلیا : آبشار کا پانی اوپر جانے لگا، حیرت انگیز منظر کی ویڈیو وائرل

سڈنی : آسٹریلیا میں دو آبشاروں کا پانی نیچے کی طرف بہنے کے بجائے اوپر کی جانب دکھائی دیتا ہے، سوشل میڈیا پر ویڈیو وائرل ہوگئی لوگوں نے خوشگوار حیرت کا اظہار کیا۔

تفصیلات کے مطابق سڈنی کے ساحل پر اس وقت حیرت انگیز منظر دکھائی دیا جب ساحل سے ٹکرانے والی تیز ہواؤں اور تیز بارش نے پہاڑ سے نکلنے والے آبشار کے پانی کا رخ ہی تبدیل کردیا۔

دیکھنے والوں نے یہ منظر اپنے موبائل کیمرے میں محفوظ کرلیا، اور سوشل میڈیا پر وائرل ہونے والے اس کلپ میں دیکھا جاسکتا ہے کہ پانی کا رخ کس طرح نیچے جانے کے بجائے اوپر کی جانب ہوگیا۔

یہ حیرت انگیز لمحات گذشتہ روز سڈنی کے رائل نیشنل پارک میں ایک پہاڑ پر اس وقت محفوظ کیے گئے جب ہوا کی رفتار 70 کلو میٹر فی گھنٹہ تک پہنچ گئی تھی جبکہ فضائی منظر میں بھی ایک خوبصورت قوس قزح دکھائی دے رہی ہے۔

غیر ملکی خبررساں ادارے کے مطابق مقامی محکمہ موسمیات نے بھی سڈنی اور اس کے ساحلی علاقوں کوسٹ، ہنٹر اور الاوررا کوتیزہواؤں کے نقصانات سے بچانے کے لئے موسمی انتباہ جاری کیا گیا۔

اس سے قبل راوں سال جنوری میں ایک نایاب سمندری بھنور کو ڈنمارک کے فیرو آئی لینڈز میں دیکھا گیا تھا جس میں دیکھا جاسکتا تھا۔ کہ پانی کا رخ اوپر کی جانب تھا۔ اس ویڈیو کو 41 سالہ سامی جیکبسن نے جزیرے پر پہاڑوں کے ساتھ ساتھ چلتے ہوئے ریکارڈ کیا تھا ، جب اس نے لہروں سے اٹھنے والے پانی کے بھنور کو دیکھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں