The news is by your side.

Advertisement

ملک کی تاریخ میں پہلی بار واٹر مارک بیلٹ پیپرزاستعمال کرنے کا فیصلہ

اسلام آباد : ملک کی تاریخ میں پہلی بار واٹر مارک بیلٹ پیپرز استعمال کرنے کا فیصلہ کیا گیا ہے، واٹر مارک کااسپیشل کاغذفرانس سےمنگوایا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق آئندہ عام انتخابات کی تیاریاں حتمی مراحل میں داخل ہوگئی ہے، الیکشن کمیشن آف پاکستان نے  دھاندلی کی روک تھام  کی لئے ملک کی تاریخ میں پہلی بارواٹر مارک بیلٹ پیپرز استعمال کرنے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔

الیکشن کمیشن ذرائع کا کہنا ہے کہ واٹر مارک کااسپیشل کاغذفرانس سےمنگوایا جائے گا اور جون کے آخر میں واٹر مارک پیپرز فراہم کردیا جائے گا۔

ذرائع کے مطابق انتخابات کیلئے 20کروڑ سے زائدبیلٹ پیپرز چھاپنے کا فیصلہ کیا گیا ہے، پرنٹنگ کارپوریشن، پوسٹل پرنٹنگ پریس کو ایڈوانس ادائیگی کردی گئی، یلٹ پیپرز کی خریداری کیلئے 61 کروڑ 73 لاکھ روپے پرنٹنگ پریس کو جاری کیے گئے ہیں۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ بیلٹ پیپرز کی چھپائی پرایک ارب 20کروڑاخراجات آئیں گے، جس میں سے پرنٹنگ پریس کارپوریشن کو 15 اور پوسٹل پرننٹگ کو 11 کروڑ روپے جاری کیے جائیں گے۔


مزید پڑھیں : رجسٹرڈ ووٹرز کی تعداد 10 کروڑ سے تجاوز کرچکی ہے، الیکشن کمیشن


یاد رہے اس ےسے قبل  الیکشن کمیشن آف پاکستان کا کہنا تھا کہ 73 لاکھ نئے ووٹرز کے اندراج کے بعد ملک بھر میں رجسٹرڈ وٹرز کی تعداد 10 کروڑ سے تجاوز کرچکی ہے، ، جن میں مرد ووٹرز کی تعداد 5 کروڑ 84 لاکھ 63 ہزار 228 جبکہ خواتین کی تعداد 4 کروڑ 58 لاکھ 353 تک ہے۔

عوام کو سہولت فراہم کرنے کے لیے ای سی پی نے ملک بھر میں 15 ہزارکےقریب ڈسپلےسینٹرز قائم کیے ہیں جبکہ اس ضمن میں شہریوں کو ہدایت کی گئی ہے کہ وہ اپنے ووٹ کی 8300 سے بھی بذریعہ ایس ایم ایس سے بھی تصدیق کرسکتےہیں۔

واضح رہے کہ جمہوری تسلسل کو برقرار رکھتے ہوئے ملک بھر میں عام انتخابات رواں سال منعقد کیے جائیں گے، اس سے قبل نگراں حکومت کا قیام عمل میں لایا جائے گا جس کے لیے حکومتی اور اپوزیشن کی جماعتوں نے مشاورت شروع کردی ہے۔

 

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں