The news is by your side.

Advertisement

فوبیا ختم کرنے کے طریقے

گھبراہٹ ایک عام انسانی احساس ہے، ہم سب کو اس کا تجربہ اس وقت ہوتا ہے جب ہم کسی مشکل یا کڑے وقت سے گذرتے ہیں، فوبیا کسی ایسی مخصوص صورت حال یا چیز کا خوف ہے جو خطرناک نہیں ہوتی اور عام طور پر لوگوں کے لیے پریشان کن بھی نہیں ہوتی۔

فوبیا کی عام وجوہات

ہم میں سے کچھ لوگوں کی طبیعت اس طرح کی ہوتی ہے کہ وہ ہر بات پر پریشان رہتے ہیں، تحقیقات سے پتہ چلتا ہے کہ اس طرح کی طبیعت جینز کے ذریعے وراثت میں بھی مل سکتی ہے، تاہم وہ لوگ بھی جو قدرتی طور پر ہر وقت پریشان نہ رہتے اگر ان پر بھی مستقل دباؤ پڑتا رہے تو وہ بھی گھبراہٹ کا شکار ہوجاتے ہیں۔

فوبیا یا گھبراہٹ میں عام طور پر اس طرح کے واقعات ذہن میں آتے ہیں جن میں انسان کی جان کو خطرہ ہو مثلاً کار یا ٹرین کے حادثات اور آگ وغیرہ۔ ان واقعات میں شامل افراد مہینوں یا سالوں تک گھبراہٹ اور پریشانی کا شکار رہ سکتے ہیں چاہے خود انھیں کوئی جسمانی چوٹ نہ لگی ہو، یہ علامات پوسٹ ٹرامیٹک اسٹریس ڈس آرڈر میں پائی جاتی ہیں۔

نشہ آور اشیا مثلاً ایمفیٹا مائنز ایل ایس ڈی یا ایکسٹیسی کے استعمال کی وجہ سے بھی گھبراہٹ ہونا عام بات ہے۔

گھبراہٹ سے کیسے چھٹکارا پایا جائے

فوبیا سے چھٹکارہ پانے کا آسان طریقہ ہے کہ جو پریشانیاں آپ کو لاحق ہیں، ان پر کھل کر گفتگو کریں، ایسے دوست یا رشتے داروں سے بات چیت کریں جن پر آپ اعتماد کرتے ہوں۔

خود کو مصروف رکھیں اور تعمیری سوچ پیدا کریں۔

اگر آپ مسلسل اس کیفیت سے گزر رہے ہو تو اپنے فیملی ڈاکٹر سے رجوع کریں۔

یہ کتابچہ رائل کالج آف سائکائٹرسٹس، یو کے اور ڈپارٹمنٹ آف سائکائٹرٰ ی آغا خان یونیورسٹی کراچی کے تعاون سے تیار کیا گیا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں