نااہلی کا فیصلہ ہم نےمانا، لیکن عوام اورتاریخ تسلیم نہیں کرتے،وزیراعظم -
The news is by your side.

Advertisement

نااہلی کا فیصلہ ہم نےمانا، لیکن عوام اورتاریخ تسلیم نہیں کرتے،وزیراعظم

اسلام آباد : وزیراعظم شاہد خاقان عباسی کا کہنا ہے کہ نوازشریف نے جو کام کیے وہ آمریت اور پیپلزپارٹی دونوں نہیں کرسکے۔

تفصیلات کے مطابق کنونشن سینٹراسلام آباد میں مسلم لیگ ن کے مرکزی جنرل کونسل سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے کہا کہ نوازشریف کے پہلی بارصدر منتخب ہونے پر بھی میں موجود تھا۔

شاہد خاقان عباسی نے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ آج 30سال بعدبھی پارٹی کے ساتھ کھڑا ہوں۔

وزیراعظم پاکستان نے کہا کہ ذوالفقاربھٹوکے پھانسی کے فیصلے کوعوام اورتاریخ نے قبول نہیں کی، انہوں نے کہا کہ نااہلی کا فیصلہ ہم نے مانا لیکن عوام اورتاریخ تسلیم نہیں کرتے۔


نوازشریف بلامقابلہ مسلم لیگ ن کے صدر منتخب


انہوں نے کہا کہ عوام نوازشریف کےحق میں ہی فیصلہ دیں گے، انہوں نے کہا کہ ہم نے 8 ماہ میں وہ منشورمکمل کرنا ہے جو نوازشریف نے 4 سال پہلے شروع کیا۔

شاہد خاقان عباسی نے کہا کہ جومنصوبے نوازشریف نے مکمل کیے وہ پیپلزپارٹی اورآمرکے دورمیں مکمل نہ ہوئے۔ انہوں نے کہا کہ ہمارے دونوں کےمنصوبوں سے زیادہ نہ ہوئے توحکومت چھوڑنے کوتیارہیں۔


نواز شریف عوام کے حقِ حکمرانی کی علامت ہیں‘ احسن اقبال


وزیراعظم پاکستان نے کہا کہ یہ وہ منصوبےہیں جنھوں نے آئندہ کے10 سال کے مسائل کو حل کیا، امید ہے عوام نوازشریف کو پھرمینڈیٹ دیں گے۔

واضح رہے کہ وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے کہا کہ عوام کے دلوں کا مینڈیٹ عدالتی فیصلوں سےختم نہیں ہوتا، نوازشریف اورہم سب مل کر ملک کےمسائل کوحل کریں گے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں