The news is by your side.

Advertisement

نیشنل ایکشن پلان پر عمل درآمد کررہے ہیں: فوادچوہدری

اسلام آباد: وزیراطلاعات فواد چوہدری کا کہنا ہے کہ نیشنل ایکشن پلان پر تمام سیاسی جماعتوں کا اتفاق رائے ہے، پلان پر عمل درآمد کررہے ہیں۔

اے آر وائی نیوز سے خصوصی گفتگو کرتے ہوئے فواد چوہدری کا کہنا تھا کہ نیشنل ایکشن پلان کے تحت کل کچھ اقدامات کا اعلان کیا گیا تھا، آج بہاولپور میں ایک مدرسے کا انتظامی قبضہ پنجاب حکومت نے لیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ کشمیر کے پلوامہ واقعے کا بہاولپور مدرسے سے کوئی تعلق نہیں ہے، مدرسے کے 700طالبعلم زکوة اور صدقے پر تدریس میں مصروف ہیں۔

وزیر اطلاعات کا کہنا تھا کہ یہ وہ مدرسہ ہے جس کے متعلق بھارت پروپیگنڈا کررہا تھا، بھارت پروپیگنڈا کررہا تھا کہ یہ مدرسہ جیش محمد کا ہیڈ کوارٹر ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ کل پنجاب حکومت میڈیا نمائندوں کو مدرسے میں لے کر جائے گی، میڈیا نمائندے خود دیکھ سکیں گے مدرسہ کس طرح کام کررہا تھا۔

انہوں نے کہا کہ قومی سلامتی کمیٹی نے فیصلہ کیا تھا نیشنل ایکشن پلان پر مکمل عملدرآمد ہوگا، نیشنل ایکشن پلان پر تمام سیاسی جماعتوں کا اتفاق رائے ہے۔

فواد چوہدری کا مزید کہنا تھا کہ یشنل ایکشن پلان ہمارا اپنا ایک سیکیورٹی ڈاکیومنٹ ہے، نیشنل ایکشن پلان پر عمل درآمد کررہے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں