The news is by your side.

ہمارا نظریہ عظیم وطن پاکستان ہے اور ہم آج بھی اسی پر قائم ہیں ، سلمان اقبال

کراچی : اے آر وائی ڈیجیٹل نیٹ ورک کے صدر اور سی ای او سلمان اقبال کا کہنا ہے کہ ہمارا نظریہ عظیم وطن پاکستان ہے اور ہم آج بھی اسی پرقائم ہیں، دشمن چاہےبیرونی ہو یااندرونی اے آر وائی نے ہر حالت میں ملک وافواج کا دفاع کیا۔

تفصیلات کے مطابق اے آر وائی ڈیجیٹل نیٹ ورک کے صدر اور سی ای او سلمان اقبال نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے بیان میں کہا کہ اےآروائی کے قیام سےاب تک ہمارا ایک نظریہ اورایک مقصد ہے ، ہمارا نظریہ عظیم وطن پاکستان، ہم آج بھی اسی پر قائم ہیں ، دشمن چاہے بیرونی ہو یا اندرونی اےآروائی نے ہر حالت میں ملک وافواج کا دفاع کیا ہے۔

سلمان اقبال نے ایک اور ٹوئٹ میں لکھا "اے آر وائی فوج کی قربانیوں اور اسکی خدمات کو ہمیشہ سامنے لاتا رہا، جو چینل، سیاسی قوتیں ریاست اور فوج پرحملے کرتے رہے وہ اے آر وائی پر الزام لگا رہے ہیں، حکومت ہمیں سیاسی انتقامی کارروائی کا نشانہ بنانا چاہتی ہے تو ضرور بنائے۔

صدر اے آر وائی نیٹ ورک نے مزید کہا کہ مجھےاس سےفرق نہیں پڑتا کہ ہمارےخلاف کیا انتقامی کارروائی کی جاتی ہے، لیکن میں اور میرا ادارہ وطن اور بہادر افواج کے ساتھ کھڑےرہیں گے۔

.

ان کا کہنا تھا کہ مجھے اور میرے ادارے کو فوج اور ملک دشمن قرارنہ دے ، اےآروائی نےہمیشہ سیاسی جماعتوں کوبات کرنےکاموقع دیا، ایسا ہی ایک معاملہ پیر کو ہوا جب گل صاحب نے اپنی رائےدی ، حکومت سیاسی شخصیت کی ذاتی رہے ادارے سے جوڑنے کی کوشش کررہی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں