The news is by your side.

Advertisement

سندھ میں دل کے 8 اسپتال بنے جہاں مفت علاج ہوتا ہے: بلاول بھٹو

ٹنڈو محمد خان: پاکستان پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے کہا ہے کہ سندھ میں دل کے آٹھ اسپتال بنے جہاں مفت علاج ہوتا ہے خیبر پختونخواہ میں 5 سال میں ایک بھی سرکاری اسپتال یا یونیورسٹی نہیں بنی۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے ٹنڈو محمد خان میں کارکنان سے خطاب کرتے ہوئے کیا، بلاول بھٹو کا کہنا تھا کہ پیپلز پارٹی ہمیشہ انقلابی منشور لائی ہے، نام نہاد سیاسی جماعتوں کے پاس عوام کو دینے کے لیے منشور ہی نہیں ہے۔

انہوں نے کہا کہ وفاق میں حکومت آئی تو انقلابی پروگرامز لائیں گے، ہم زرعی انقلاب لائیں گے، ہم بے نظیر کسان کارڈ سے بلا سود قرضے فراہم کریں گے، کسان خوش حال تو پاکستان خوش حال ہوگا، حکومت میں آکر کسانوں کی انشورنس بھی کریں گے۔


پیپلز پارٹی واحد جماعت ہے جس نے ہمیشہ پانی پر کام کیا، بلاول بھٹو


چیئرمین پی پی کا کہنا تھا کہ پیپلز پارٹی ہمیشہ کسان دوست پالیسی لائی ہے، بھوک مٹاؤ پروگرام سے بھوک اور بےروزگاری کا مقابلہ کریں گے، بھوک مٹاؤ پروگرام ایسا ہوگا جس میں فوڈ کارڈ دیں گے، فوڈ کارڈ سے کھانے پینے کی اشیا کم قیمت پر ملیں گی۔

بلاول بھٹو کا کہنا تھا کہ یوسی سطح پر فوڈ اسٹور کھولیں گے جو خواتین چلائیں گی، جیسے آپ نے شہید بھٹو اور محترمہ کا ساتھ دیا ویسے ہی میرا ساتھ دیں، بی بی کا وعدہ نبھانا ہے پاکستان کو بچانا ہے۔


مل کر بی بی کا وعدہ نبھانا ہے اور پاکستان کو بچانا ہے، بلاول بھٹو


ان کا مزید کہنا تھا کہ کراچی سے ٹنڈو محمد خان پہنچنے میں 14 گھنٹے لگ گئے، راستے میں جگہ جگہ پی پی کے جمہوریت کے کارواں کا استقبال ہوا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں