The news is by your side.

Advertisement

پاکستان کو اسلامی اور فلاحی ریاست بنانا ہے،کمانڈرسدرن کمانڈعامرریاض

کوئٹہ : کمانڈر سدرن کمانڈ لیفٹیننٹ جنرل عامر ریاض نے کہا ہے کہ پاکستان کو اسلامی فلاحی ریاست بنانا اولین ذمہ داری ہے اس میں دشمنوں کے ہمدرد ہمارے حوصلے پست نہیں کرسکتے۔

قائد اعظم ریزیڈنسی میں جشن آزادی کی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کمانڈرسدرن کمانڈ لیفٹیننٹ جنرل عامر ریاض کا کہنا تھا کہ آزادی ایک بڑا خاص تحفہ ہے ہمارے اکابرین نے پاکستان بنایا اور ہم آج یہاں آزادی سے سانس لے رہے ہیں،ہر پاکستانی کے خون کا پورا پورا حساب لیا جائےگا دشمن نے ہمیں تکلیف اوردکھ دیا، لیکن وہ ہمارا اتحاد نہیں توڑ سکتا۔ دشمن نے ہمیں دکھ ضرور پہنچایامگر وہ ہمارا دل اور جذبہ توڑ نہیں سکا جنہوں نے بندوق اٹھائی اگر آج وہ واپس آنا چاہتے ہیں تو آجائیں۔

انہوں نے کہا کہ لوگ یہ کہتے ہوئے شرماتے ہیں کہ پاکستان کو اسلامی فلاحی ریاستی بنناہے اس میں کوئی شرمانے کی بات نہیں ہے کیونکہ فلاحی ریاست بننا پاکستان کا مقدر ہے پاکستان میں دنیا کی سب سے بڑی معاشی تجارت ہونے جارہی ہے اور پاک فوج ملک میں سیاسی و معاشی آزادی کیلئے عوام کے شانہ بشانہ ہے ملک تیزی سے اسلامک ویلفیئرسٹیٹ بنے گاجس کا فائدہ خطے کو بھی ہوگا۔

کمانڈرسدرن کمانڈ لیفٹیننٹ جنرل عامرریاض نے واضح کیا کہ پاکستان کے اندر بھی لوگ بکے ہوئے ہیں لیکن دشمنوں کے یہ ہمدرد ہمارے لوگوں کے حوصلوں اورنظریے کو ہرا نہیں سکتے اور ہمارے دشمنوں کو یہ ہی بات کٹھکتی ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں