The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں واضح فرق لانے کے لیے ہمیں مدد چاہئے، وزیراعلیٰ سندھ

کراچی: وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ کا کہنا ہے کہ کراچی جیسے شہر میں واضح فرق لانے کے لیے ہمیں مدد چاہئے۔

تفصیلات کے مطابق کراچی میں وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ نے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ 4 منصوبوں کے افتتاح پر بلاول بھٹو کا شکر گزار ہوں۔

وزیراعلیٰ سندھ نے کہا کہ کراچی میں سڑکوں کی بہت بری حالت تھی، جب بھی لوگ ٹرینوں سے کراچی آتے تھے تو برا اثر جاتا تھا، جو ہمارا کام نہ بھی ہو وہ بھی ہم کرتے جائیں گے۔

مراد علی شاہ نے کہا کہ کبھی ایک لفظ شکریہ کا وہاں سے نہیں آیا صرف باتیں ہی ہوتی ہیں، کورنگی میں ساڑھے 4 ارب سے زائد کے پراجیکٹس کر رہے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ کراچی جیسے شہر میں واضح فرق لانے کے لیے ہمیں مدد چاہئے، ورلڈ بینک سے مل کر کراچی کے لیے 230 ملین ڈالر کا پراجیکٹ کر رہے ہیں، 1.6 ارب ڈالر کے واٹر پراجیکٹس پر کام شروع ہوچکا ہے۔

وزیراعلیٰ سندھ نے کہا کہ کورنگی میں یلو لائن کا پراجیکٹ بنانا ہے جس پر355 ملین ڈالر لاگت آئے گی، 185 ارب روپے کے پراجیکٹس ہیں جو اس وقت کراچی میں جاری ہیں، ورلڈ بینک بورڈ سے اپروول پر 450 ارب روپے کے منصوبے چل رہے ہیں۔

مراد علی شاہ نے کہا کہ اب تو وفاق سے 162ارب کی بات بھی نہیں کرتے، 162 ارب دے دیں تو شہر کے لوگوں کا بھلا ہی ہو جائے گا، جس صوبے سے گیس نکلتی ہے اس پر پہلاحق اسی کا ہوتا ہے، اس وقت لوگوں کے گھروں کے چولہے بند ہوگئے ہیں، ہمیں اب اپنا حق چھیننا ہوگا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں