اب وقت آگیا ہے کہ اس پرائی جنگ سے باہر نکلیں: نگراں وزیر اعلیٰ کے پی
The news is by your side.

Advertisement

اب وقت آگیا ہے کہ اس پرائی جنگ سے باہر نکلیں: نگراں وزیر اعلیٰ کے پی

پشاور: نگراں وزیر اعلیٰ خیبرپختونخواہ دوست محمد خان نے کہا ہے کہ اب وہ وقت آگیا جب ہم اس پرائی جنگ سے باہر نکلیں، پولیس کی قربانیوں پر ہمیں فخر ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے شہدائے پولیس کی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کیا، دوست محمد خان کا کہنا تھا کہ پولیس نے کم وسائل میں دہشت گردوں کا ڈٹ کر مقابلہ کیا، ان کی قربانیوں پر ہم فخر کرتے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ پولیس کی قربانیوں سے ملک میں امن قائم ہوا، پرائی جنگ میں ہمارے ملک نے بہت نقصان اٹھایا، دہشت گردی کے خلاف جنگ میں فوج، پولیس اور عوام نے قربانیاں دیں۔

دوست محمد خان کا کہنا تھا کہ سفارتکاری کے ساتھ اب اس جنگ سے جان چھڑانی ہے، دوسروں کی جنگ میں ہم نے اپنی قربانیاں دی ہیں۔


ملک بھرمیں یوم شہدائے پولیس آج منایا جارہا ہے


خیال رہے کہ وطن کی خاطر اپنی جانوں کا نذرانہ پیش کرنے والے پولیس افسران اور اہلکاروں کو خراج عقیدت پیش کرنے کے لیے ملک بھر میں آج یوم شہدائے پولیس منایا گیا۔

یوم شہدائے پولیس کے موقع پر صوبہ سندھ کے دارالحکومت کراچی میں شہید پولیس اہلکاروں کے لیے قرآن خوانی اورتقریبات کا اہتمام کیا گیا۔

صوبہ پنجاب کے دارالحکومت لاہور میں یوم شہدائے پولیس کے موقع پرچیف ٹریفک آفیسرلیاقت ملک نے کیپٹن ریٹائرڈ احمد مبین شہید کی قبرپرپھول چڑھائے اور فاتح خوانی کی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں