The news is by your side.

Advertisement

ٹیم اچھی کارکردگی نہیں دکھا سکی، سرفراز احمد

لیڈیز: قومی کرکٹ ٹیم کے کپتان سرفراز احمد نے کہا ہے کہ انگلش ٹیم نےابتدائی سیشن میں اچھی بولنگ کی اور ہم بھی لارڈز ٹیسٹ کی طرح عمدہ پرفارمنس نہیں دکھا سکے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے شکست کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا۔ سرفراز احمد کا کہنا تھا کہ بیٹسمینوں نے غلطیاں کرکےوکٹیں گنوائیں، بیٹنگ وکٹ تھی مگر انگلش بولرز نے متاثر کن کارکردگی دکھائی۔

اُن کا کہنا تھا کہ سیریز سے کافی غلطیاں سامنےآئیں جن پر جلد قابو پالیا جائے گا، اسکواڈ میں نوجوان کھلاڑی شامل ہیں جنہیں سیکھنے میں تھوڑا وقت ضرور لگے گا، لارڈزٹیسٹ جیتنے پر ہم سب کو فخر ہے کہ انگلینڈ کو اُس کے گھر میں ہی شکست دی۔

واضح رہے کہ پاکستان اور انگلینڈ کے مابین کھیلے جانے والے دوسرے ٹیسٹ میچ میں مہمان ٹیم نے پاکستان کو ایک اننگز اور 55 رنز سے شکست دے کر سیریز 1-1 سے برابر ہوگئی۔

لیڈز ٹیسٹ کے تیسرے روز انگلینڈ کی ٹیم پہلی اننگز میں 363 رنز بنا کر آؤٹ ہوئی جس کے بعد انہوں نے 189 رنز کی برتری حاصل کی، سرفراز الیون نے برتری کو برابر کرنے کے لیے بلا سنبھالا تو  پوری ٹیم صرف 134 رنز پر ڈھیر ہوگئی۔

پاکستان کی بیٹنگ لائن کو ابتداء سے ہی مشکلات کا سامنا رہا اور ایک کے بعد دوسرا کھلاڑی پویلین روانہ ہوئے، اظہر علی 11، اسد شفیق 5 اور حارث سہیل صرف 8 رنز بنا کر آؤٹ ہوئے۔

پاکستان کی جانب سے فہیم اشرف سب سے کامیاب بولر رہے، انہوں نے تین کھلاڑیوں کو پویلین کی راہ دکھائی جبکہ محمد عامر، محمد عباس اور حسن علی نے ایک، ایک وکٹ حاصل کی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں