The news is by your side.

Advertisement

پانامہ کیس میں کمیشن کے قیام کو مسترد کرتے ہیں، عمران خان

اسلام آباد : پاکستان تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان نے کہا ہے کہ پانامہ کیس میں کمیشن کے قیام کو مسترد کرتے ہیں سپریم کورٹ میں تمام شواہد آچکے ہیں وہی فیصلہ کرے تو زیداہ بہتر ہے۔

وہ اسلام آباد میں میڈیا سے بات کر رہے تھے انہوں پی آئی اے کے طیارے کے تباہ ہونے کے حادثے میں قہمتی جانوں کی ضیاع پر افسوس کا اظہار کرتے ہوئے مرحومین کی مغفرت دعا کی اور لواحقین سے دلی ہمدردی کا اظہار کیا انہوں نے مطالبہ کیا کہ پی آئی اے کی کارکردگی اور طیارے کی تباہی کی انکوائری ہونی چاہیے۔

سربراہ تحریک انصاف نے واضح کیا کہ پانامہ کیس پر کمیشن کا قیام نہیں چاہتے بلکہ خواہش ہے کہ سپریم کورٹ میں ہی کیس کا فیصلہ سنا دیا جائے کیوں کہ سپریم کورٹ کے پاس تمام معلومات آچکی ہیں اگر کمیشن بہت ہی ضروری ہے تو پہلے نواز شریف استعفیٰ دیں پھر کمیشن مانیں گے۔

انہوں نے کہا کہ سپریم کورٹ پر پورا اعتماد ہے اور اسی اعمتاد کے بدولت ہم اس مقام پر آ گئے ہیں کہ ملک میں بڑے چوروں کی بھی تلاشی لی جا رہی ہے اور انہیں اپنے ذرائع آمدنی سے متعلق آگاہی معلومات افشاء کرنے پر رہے ہیں یہ ہماری جیت ہے۔

عمران خان نے کہا کہ عدالت میں سماعت کے دوران ہمارے اس موقف کی تائید ہوئی کہ ادارے ذبوں حالی کا شکار ہیں یہی وجہ تھی کہ ہم نے اسلام آباد کو لاک ڈاؤن کرنے بجائے سپریم کورٹ پر اعتماد کا اظہار کرتے ہوئے عدالت میں کیس لڑنے کا فیصلہ کیا جس پر ہماری جماعت کو شدید تنقید کا نشانہ بنایا گیا تھا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں