The news is by your side.

‘اس مشکل وقت میں ہم پاکستان کے ساتھ کھڑے ہیں’

واشنگٹن:امریکی وزیرخارجہ انٹونی بلنکن کا کہنا ہے کہ پاکستان کوسیلاب سے ناقابل تلافی نقصان پہنچا ، اس مشکل وقت میں ہم پاکستان کے ساتھ کھڑے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق امریکی وزیرخارجہ انٹونی بلنکن نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں کہا کہ
ہم اس مشکل وقت میں پاکستان کے ساتھ کھڑے ہیں۔

انٹونی بلنکن کا کہنا تھا کہ پاکستان کوسیلاب سے ناقابل تلافی نقصان پہنچا ہے، امریکی یوایس ایڈکی جانب سےپاکستان کو تیس ملین ڈالرامداد کی فراہمی انسانی بنیادوں کے تحت دی جارہی ہے، جس میں کھانا، پانی اور شیلٹر شامل ہیں۔

گذشتہ روز امریکا نے پاکستان میں شدید سیلاب سے متاثرہ لوگوں اور آبادیوں کی مدد کے لیے جان بچانے والی تیس ملین ڈالرکی اضافی امداد کا اعلان کیا تھا۔

مزید پڑھیں : امریکا کی سیلاب زدگان کیلیے 3 کروڑ ڈالر کی اضافی امداد

اسلام آباد میں امریکی سفارتخانہ کا کہنا تھا کہ امریکا کو پاکستان بھر میں جانوں، ذریعہ معاش اور گھروں کے تباہ کن نقصان پر شدید دکھ ہے، امریکا فوری طور پر درکار خوراک کی امداد، محفوظ پانی، صفائی ستھرائی اور حفظان صحت میں بہتری، مالی مدد اور پناہ گاہوں کی امداد کو ترجیح دے گا۔

سفارتخانہ نے بیان میں کہا تھا کہ یہ مدد زندگیوں کو بچائے گی اور سب سے زیادہ کمزور متاثرہ آبادیوں کی مشکلات کو کم کرے گی، امریکا پاکستان بھر میں متاثرہ آبادیوں کی معاونت کے لئے ثابت قدم ہے۔

واضح رہے پاکستان میں سیلاب سے اب تک 1100 سے زائد افراد جاں بحق اور 33 ملین افراد متاثر ہوئے جبکہ انفراسٹرکچر اور فصلیں تباہ ہوگئیں ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں