The news is by your side.

Advertisement

کراچی والوں کو مزید تفریح مقامات بنا کردیں گے وزیراعلی سندھ

کراچی: وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ نے چڑیا گھراوراطراف میں تجاوزات کا نوٹس لے لیا، انہوں نے کہا کہ سندھ حکومت بچوں کو بہتر تفریح مہیا کرنا چاہتی ہے.

تفصیلات کے مطابق وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ نے چڑیا گھرکے اطراف میں تجاوزات کا نوٹس لے لیا، انہوں نے ڈی آئی جی ساؤتھ کو تجاوزات کے خاتمے کی ہدایت کی، وزیراعلی سندھ کا کہنا تھا کہ چڑیا گھر کو بہتر بنا نے کا منصوبہ کراچی پیکج میں شامل ہے.

یہاں پڑھیں:بلاول کا کراچی کے لئے 150 ارب کے ترقیاتی پیکج کا اعلان

 اس موقع پر ان کا کہنا تھا کہ سندھ حکومت بچوں کو بہتر تفریح مہیا کرنا چاہتی ہے. کراچی والوں کو مزید تفریح مقامات بنا کر دیں گے تا کہ شہریوں کو بہتر تفریح کے مواقع حاصل ہو۔

یہاں پڑھیں:کراچی کوسرسبزاورخوبصورت شہربنائیں گے، وزیراعلیٰ سندھ

وزیر اعلیٰ سندھ سید مراد علی شاہ نے کہا ہے کہ وہ کراچی کو ایک بہترین، سرسبز اورخوبصورت شہر میں تبدیل کرنے کے لیے کوشاں ہیں اور انہوں نے شہر کی خوشحالی، پائیداری، جامعیت اورسروس ڈلیوری پرتوجہ مرکوز کی ہوئی ہے اور اب کراچی کے پرانے علاقوں کو خوبصورت بنایا جا رہا ہے تاکہ ان علاقوں میں بھی ہرایک آدمی گھر خریدنے میں دلچسپی لے۔

دوسری جانب نامزد گورنر محمد زبیر کے حوالے سے گفتگو کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ ان سے میرے پرانے تعلقات ہیں، نامزد گورنراورمیں رات کوایک ہی طیارے میں اسلام آباد سے کراچی پہنچے ہیں.

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں