انشاء اللہ!!کراچی کنگز پی ایس ایل کی ٹرافی جیتے گی، سلمان اقبال psl
The news is by your side.

Advertisement

انشاء اللہ!! کراچی کنگز پی ایس ایل کی ٹرافی جیتے گی، سلمان اقبال

دبئی: کراچی کنگز کے صدر اور اے آر وائی ڈیجیٹل کے سی ای او سلمان اقبال کا کہنا ہے کہ پی ایس ایل دنیا کی بہت بڑی لیگ بن چکی، انشاء اللہ کراچی کنگز فائنل میں پہنچ کر ٹرافی جیتے گی۔

اے آر وائی کے پروگرام ہر لمحہ پرجوش میں دبئی سے بذریعہ کال گفتگو کرتے ہوئے سلمان اقبال کا کہنا تھا کہ کراچی کنگز دلچسپ مقابلوں کے لیے تیار ہے، انشاء اللہ ہم کراچی میں فائنل کھیل کر ٹرافی اپنے نام کریں گے۔

اُن کا کہنا تھا کہ ہم کوالیفائنگ راؤنڈ کے تمام میچز جیتیں گے کیونکہ ہماری ٹیم متوازن ہے اور کھلاڑیوں نے پریکٹس شروع کردی، تمام ٹیمیں مقابلوں کے لیے بالکل تیار ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: ’پی ایس ایل کی افتتاحی تقریب شائقین مدتوں یاد رکھیں گے‘

سلمان اقبال کا کہنا تھا کہ دبئی کی ہر گلی میں پی ایس ایل کی باتیں ہورہی ہیں، اب کھیل جمے گا جس کی تیاریاں مکمل ہیں، ہم فائنل کے لیے کراچی پہنچ گئے تو کراچی والے ہی ہمیں فتح دلوائیں گے۔

واضح رہے کہ پی ایس ایل سیزن تھری کے حوالے سے اے آر وائی نیوز کا خصوصی شو ہرلمحہ پرجوش کا آغاز ہوگیا جو فائنل تک جاری رہے گا، شو کے میزبان وسیم بادامی ہیں جبکہ باسط علی اور تنویر احمد میچز پر تبصرے کریں گے۔

یہ بھی پڑھیں: سب ٹھیک رہا تو اگلا پی ایس ایل پاکستان میں کرائیں گے، نجم سیٹھی

پروگرام میں معروف کامیڈین شکیل صدیقی، حسن علی اور عرفان ملک طنز و مزاح کی پھلجھڑیاں چھوڑیں گے جبکہ ستاروں کا حال اور پیش گوئیاں کرنے والے بھی اپنی اپنی رائے دیں گے۔

واضح رہے کہ پی ایس ایل سیزن تھری کی افتتاحی تقریب 22 فروری جمعرات کے روز دبئی اسٹیڈیم میں منعقد کی جائے گی جس میں معروف فوک گلوکارہ عابدہ پروین اپنی آواز کا جادو جگائیں گی جبکہ راک اسٹار شہزاد رائے اور علی ظفر بھی پرفارمنس دیں گے۔

مزید پڑھیں: پی ایس ایل 3: پی سی بی نے کھلاڑیوں‌ کی فہرست جاری کردی

افتتاحی تقریب کے بعد پہلا میچ ملتان سلطان اور پشاور زلمی کے درمیان کھیلا جائے گا جبکہ کراچی کنگز کا پہلا مقابلہ 23 فروری کو کوئٹہ گلیڈی ایٹرز سے ہوگا۔

خیال رہے کہ پی ایس ایل میں کراچی کنگز، لاہور قلندرز، کوئٹہ گلیڈی ایٹرز، اسلام آباد یونائیٹڈ اور پشاور زلمی کی ٹیمیں تھیں تاہم تیسرے سیزن میں ایک ملتان سلطان کی چھٹی ٹیم کو بھی شامل کیا گیا ہے۔

اسے بھی پڑھیں: پی ایس ایل کے تیسرے سیزن میں 20 عالمی کرکٹر شامل

دریں اثناء پہلے دو سیزن میں ٹوٹل 24 میچز منعقد کیے گئے تھے تاہم تیسرے سیزن میں مقابلوں کی تعداد بڑھا کر 34 کردی گئی ہے، ابتدائی دو سیزن کے میچ دبئی میں منعقد کیے گئے تھے جبکہ فائنل لاہور کے قذافی اسٹیڈیم میں کھیلا گیا تھا۔


 خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں