The news is by your side.

Advertisement

لیاقت آباد، مزار کی چھت پرچھپایا گیا اسلحہ برآمد

کراچی : لیاقت آباد کے علاقے حاجی مرید گوٹھ کے قبرستان میں رینجرز نے کارروائی کرتے ہوئے مزار کی چھت سے اسلحہ اور گولیاں بر آمد کرلیں۔

تفصیلات کے مطابق خفیہ اطلاع پر کارروائی کرتے ہوئے سندھ رینجرز نے لیاقت آبد میں واقع حاجی مرید گوٹھ کے قبرستان میں دہشت گردوں کی جانب سے چھپایا گیا اسلحہ برآمد کرلیا۔

ترجمان رینجرز کے مطابق اسلحہ اور گولیاں مزار کی چھت کے اوپر چھپایا گیا تھا جسے خفیہ اطلاع پر چھاپا کارروائی کر کے برآمد کرلیا گیا،  ضبط شدہ اسلحہ میں ایک 7 ایم ایم رائفل،ایک 8 ایم ایم رائفل اور 555 بور پستول شامل ہیں۔

ترجمان رینجرز کے مطابق برآمد اسلحے میں مختلف اقسام کی پستول، 8 میگزین اور 348 راؤنڈز بھی شامل ہیں جنہیں دہشت گردی کی واردات میں استعمال کیا جانا تھا تاہم بروقت کارروائی سے دہشت گردوں کے عزائم ناکام ثابت ہوئے۔

ترجمان سندھ نے شہریوں سے دہشت گردی کی روک تھام کے لیے سیکیورٹی اداروں کا ساتھ دینے کی اپیل کرتے ہوئے کہا ہے کہ عوام مشکوک سرگرمی میں ملوث عناصر کی اطلاع فوری طور پر رینجرز کی ہیلپ لائن پر دیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں