The news is by your side.

Advertisement

پاکستان میں مہنگائی کی شرح میں اضافہ

اسلام آباد: ادارہ شماریات کا کہنا ہے کہ ایک ہفتے میں ملک میں مہنگائی میں  0.52 فیصد اضافہ ریکارڈ کیا گیا، 18اشیائے ضروریہ کی قیمتوں میں اضافہ ، 9میں کمی اور 24میں استحکام رہا۔

تفصیلات کے مطابق ادارہ شماریات نے مہنگائی سے متعلق ہفتہ وار رپورٹ جاری کردی، جس میں بتایا گیا کہ ایک ہفتے میں ملک میں مہنگائی میں اعشاریہ 52 فیصد اضافہ ہوا اور رواں ہفتےملک میں مہنگائی کی شرح7اعشاریہ 48فیصدرہی۔

ادارہ شماریات کا کہنا ہے کہ رواں ہفتے18اشیائے ضروریہ کی قیمتوں میں اضافہ ، 9میں کمی اور 24میں استحکام رہا ، حالیہ ہفتےمیں مرغی، گھی، تیل، دالیں، مرچ مہنگی جبکہ ٹماٹر، آلو، پیاز، انڈے، چینی اور آٹا سستا ہوا۔

اعدادو شمار کے مطابق مرغی27، کھانے کا تیل57، گھی 25 اور مرچیں 29روپے مہنگی ہوگئیں جبکہ رواں ہفتے ٹماٹر20 روپےاور انڈے 13 روپے سستے ہوئے۔

گذشتہ ہفتے مہنگائی میں 0.32 فی صد اضافہ ریکارڈ کیا گیا تھا، اس دوران 19 اشیائے ضروریہ کی قیمتوں میں اضافہ، 8 اشیائے ضروریہ کی قیمتوں میں کمی جب کہ 24 اشیا کی قیمتیں مستحکم رہیں۔

گذشتہ ہفتے زندہ مرغی کی فی کلو قیمت میں 8 روپے 44 پیسے ، پٹرول فی لیٹر قیمت میں 3 روپے 23 پیسے کا اضافہ، ہائی اسپیڈ ڈیزل کی قیمت میں 2 روپے 97 پیسے اضافہ ہوا جبکہ جن دیگر اشیا کی قیمتیں بڑھیں ان میں دال مونگ، پیاز، ماچس، مسٹرڈ آئل، گڑ، مٹن، بیف شامل تھیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں