The news is by your side.

’نین پھسل گئے‘

سلمان خان اور سوناکشی سنہا پھر بڑے پردے پر ایک ساتھ

ممبئی: بالی ووڈ اداکارہ سوناکشی سنہا کی نئی آنے والی فلم ’ویلکم ٹو نیویارک‘ کے ایک گانے کی ویڈیو جاری کردی گئی جس میں سلمان خان مہمان اداکار کے طور پر ایک گانے میں رقص کرتے ہوئے دکھائی دے رہے ہیں۔

بھارتی میڈیا کے مطابق سوناکشی سنہا اور سلمان خان فلم ’ویلکم ٹو نیویارک‘ کے گانے ’ نین پھسل گئے‘ میں ایک ساتھ نظر آئیں گے، فلم کی کاسٹ میں سوناکشی سنہا، دلجیت ووسنج، بومن ایرانی، کرن جوہر، رتیش دیش مکھ اور لارا دتہ شامل ہیں۔

چکری تولیتی کی ہدایت کاری میں بنائی جانے والی فلم ویلکم ٹو نیویارک آئندہ سال 23 فروری کو ریلیز کی جائے گی۔

سوناکشی سنہا نے کہا کہ فلم دبنگ کے ساتھی اداکار سلمان خان کے ساتھ فلم ’ویلکم ٹو نیویارک‘ میں گانا کرنے پر بہت خوش ہوں، دبنگ خان کے ساتھ گانے کی شوٹنگ کے دوران بہت انجوائے کیا۔

واضح رہے کہ بالی ووڈ اداکارہ سوناکشی سنہا نے سپر اسٹار سلمان خان کے ساتھ 2010 میں ریلیز ہونے والی بلاک بسٹر فلم’’دبنگ‘‘ سے اپنے کیرئیر کی شروعات کی تھی اور فلم کے سیکوئل ’’ دبنگ 2‘‘ میں بھی اداکارہ نے مرکزی کردار ادا کیا۔

بھارتی میڈیا کے مطابق سوناکشی سنہا کو دبنگ کے تیسرے سیکوئل میں بھی اداکاری کے جوہر دکھائیں گی، فلم کے پروڈیوسر ارباز خان کا کہنا تھا کہ دبنگ تھری کا اسکرپٹ تیار ہے اور جلد ہی اس کی شوٹنگ کا آغاز کردیا جائے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں