The news is by your side.

Advertisement

کرونا کا ایڈز سے کیا تعلق ہے؟ سعودی وزارت صحت نے واضح کر دیا

ریاض: نئے اور مہلک وائرس کو وِڈ نائنٹین کے حوالے سے دنیا بھر میں مختلف قسم کی افواہیں پھیلائی جا چکی ہیں، جن میں سے ایک یہ بھی ہے کہ بعض لوگ سمجھتے ہیں کہ کرونا وائرس اور ایڈز کا آپس میں تعلق ہے۔

اس سلسلے میں سعودی وزارتِ صحت کی جانب سے وضاحت کی گئی ہے کہ کرونا وائرس کا ایڈز سے کوئی تعلق نہیں ہے، یہ امراض ایک دوسرے سے بالکل الگ ہیں۔ خیال رہے کہ کرونا مریضوں کے علاج کے لیے ایسی ادویہ کے استعمال کے تجربات بھی کیے گئے ہیں جو قوت مدافعت کو بڑھاتی ہیں، ان میں ایڈز کی دوا بھی شامل ہے۔

اس سلسلے میں سعودی وزارتِ صحت کے ترجمان ڈاکٹر محمد العبد العالی سے کرونا سے متعلق پریس کانفرنس میں پوچھا گیا تھا کہ کیا کرونا وائرس اور ایڈز کی بیماری کا آپس میں کوئی تعلق ہے؟

ترجمان کا کہنا تھا کہ نئے کرونا وائرس کا ایڈز سے کوئی تعلق نہیں، یہ دونوں الگ الگ امراض ہیں، جو لوگ ایڈز اور کرونا کے درمیان تعلق ثابت کرنے کی کوشش کر رہے ہیں وہ غلطی پر ہیں، دونوں میں ایسا کوئی تعلق نہیں۔

انھوں نے واضح کیا کہ کرونا وائرس کا آج تک کوئی قابل اعتبار علاج سامنے نہیں آیا ہے، اس سے بچاؤ کے لیے ویکسین کی تیاریاں بھی دنیا بھر میں زور و شور سے جاری ہیں تاہم ابھی تک کوئی ویکسین حتمی طور پر سامنے نہیں آ سکی ہے۔

سعودی وزارتِ صحت کے ترجمان نے اس حوالے سے بھی خبردار کیا کہ افواہوں سے لوگوں میں خوف بڑھتا ہے، اس لیے یہ کرونا وائرس کے پھیلاؤ سے بھی زیادہ خطرناک ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں