The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم دورہ کراچی کے دوران کن منصوبوں کا اعلان کریں گے؟ جانیے

اسلام آباد: وزیراعظم پاکستان عمران خان دورہ کراچی کے دوران کیا اعلانات کریں گے؟ اے آر وائی پر تفصیلات سامنے لے آیا۔

ذرائع کے مطابق وزیراعظم کراچی کے لیے 50 سے زائد منصوبوں کا اعلان کریں گے، کراچی ٹرانسفارمیشن پلان تیار ہے، ترقیاتی منصوبوں پر 802 ارب خرچ ہوں گے۔

تین سو ارب مالیت کا کراچی سرکلر ریلوے منصوبہ بھی ٹرانسمیشن پلان میں شامل ہے۔ کراچی سرکلر ریلوے کے لیے 250 ارب روپے چینی حکومت فراہم کرے گی۔

ماس ٹرانزٹ سسٹم کے منصوبوں پر 447 ارب 45 کروڑ خرچ ہوں گے، پلان کے تحت ماس ٹرانزٹ سسٹم کے چھ منصوبوں کا اعلان کیا جائے گا۔۔

سڑکوں کی تعمیر و مرمت کے منصوبوں کا تخمینہ 62 ارب 30 کروڑ روپے لگایا گیا ہے۔ واٹر ڈرینز کے دو منصوبوں کی لاگت کا تخمینہ 4 ارب 60 کروڑ روپے ہے۔

سیوریج کے آٹھ منصوبوں کا تخمینہ 162 ارب 60 کروڑ روپے ہےجب کہ سالڈ ویسٹ مینجمنٹ کے چار منصوبوں پر چودہ ارب 86کرولا روپے خرچ ہوں گے۔

وزیراعظم عمران خان کے دورہ کراچی کے پلان کو حتمی شکل دے دی گئی ہے۔وزیراعظم عمران خان ہفتے کی دوپہر کراچی پہنچیں گے۔ وفاقی وزراء این ڈی ایم اے کے حکام اور پارٹی قائدین بھی وزیراعظم کے ہمراہ ہوں گے۔

وزیراعظم کل گورنر سندھ عمران اسماعیل اور وزیراعلی سندھ سید مراد علی شاہ سے الگ الگ ملاقات کریں گے جب کہ وزیراعظم سے اراکین اسمبلی، تاجر برادری اور اتحادی جماعتوں کے رہنماوں کی ملاقات بھی ہوگی۔

وزیراعظم کی جانب سے کراچی اور سندھ بھر کیلئے پیکج کا اعلان متوقع ہے۔ وزیراعظم کراچی کو اربوں روپے کا وفاقی پیکج دینے کا بھی اعلان کریں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں