The news is by your side.

Advertisement

واٹس ایپ کا لائیو لوکیشن ٹریکنگ فیچر متعارف

واشنگٹن: واٹس ایپ نے اپنی میسجنگ ایپ میں ایک نئے فیچر کا سامنا کیا ہے جس کے ذریعے کوئی بھی صارف اپنے دوست کا مقام معلوم کرسکتا ہے۔

تفصیلات کے مطابق اسمارٹ فون کی معروف مسیجنگ ایپ واٹس ایپ نے صارفین کے لیے ایک اور فیچر متعارف کروا دیا ہے، جس کو استعمال کرتے ہوئے اب اسمارٹ فون صارف اپنے دوست کی لوکیشن معلوم کرسکے گا۔

واٹس ایپ کی جانب سے یہ فیچر ابتدائی طور پر صرف بیٹا ورژن کے لیے  متعارف کروایا گیا ہے، جسے ’’لائیو لوکیشن ٹریکنگ‘‘ کا نام دیا گیا ہے، اس فیچر  کو استعمال کرنے والے صارفین دوسرے صارف کی موجودگی اور مقام کو دیکھ سکتے ہیں۔

پڑھیں: ’’جھوٹی خبر سے واٹس ایپ کے کروڑوں‌ صارفین متاثر ‘‘

واٹس ایپ کا یہ فیچر ڈیفالٹ کے طور پر غیرسرگرم ہے اور اسے ایپ کے سیٹنگ مینو میں جاکر ایکٹو کرنا پڑتا ہے، ابتدائی طور پر  اس فیچر کو استعمال کرنے والے افراد فی الحال ایک سے 5 منٹ تک ہی لوکیشن لائیو دیکھ سکتے ہیں۔

مزید پڑھیں: ’’ واٹس ایپ کا نیا فیچر، صارفین کی خواہشات کے عین مطابق ‘‘

انتظامیہ کا کہنا ہے کہ فیچر کو وقت کے ساتھ ساتھ عام صارفین کے لیے بھی پیش کیا جائے گا، لائیو لوکیشن ٹریکنگ کو متعارف کروانے کا مقصد صارفین کا مطالبہ تھا۔ واٹس ایپ کے اس فیچر پر قیاس آرائیاں کی جارہی تھیں لیکن اب یہ منظرِ عام پر آگیا ہے۔ کمپنی نے اس کے بارے میں کوئی باضابطہ اعلان نہیں کیا گیا کیونکہ ابھی یہ آزمائشی مرحلے کے لیے متعارف کروایا گیا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں